TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Turbo JDM (registrert) SELGES

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #290747  av funkyfung

Ser meg desverre nødt til å selge min mr2 turbo pga huskjøp.
Bilen er en JDM, det vil si at den er høyrestyrt. Dette er ikke noe problem å kjøre med.
Bilen er registrert som turbo, er ikke en ombygd bil dette:)
Bilen er en 92 mod. bilen har nå rullet 175.000
ER bytte en del deler i det siste, som ny clutch, regreim, vannpumpe, dempere, stabbstage osv.
Står 17" felger på bilen nå, følger også med 15 toms orginale felger med piggdekk.
Det er montert downpipe på bilen, hks eksos, hvite blink forran.
Bilen er litt slitt i lakken.
Har akkurat hatt den på eu-kontroll med NULL feil. :D

Pris: 85.000/bud

Bare å spørre om det er noe dere lurer på:)

Mvh Ole Martin Lorentzsen

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Sist redigert av funkyfung den 29 des 2008 20:19, redigert 5 ganger totalt.
 #290756  av Abramz

Hva du ska ha før felgene?
:)
 #290759  av funkyfung

110.000 så får du bilen på kjøpet :shock: :P
 #290884  av Abramz

har jo bilen :)
treng bare nye felger:)
 #290897  av Torek

JDM = 245 hk?
 #290912  av funkyfung

Torek skrev:JDM = 245 hk?
JDM= Japan Domestic Market, det er 225hk orginalt i denne
 #291081  av k_one

I og med at det er en JDM, hvordan er den registrert i Norge? På motorhistorisk grunnlag eller ble det gjort før det var noe problem å registrere JDM biler? Grunnen til at jeg spør er selvfølgelig i forhold til forandring av bilens utseende.
 #291144  av knutlevin

Er ikke noe kontroll på hvordan disse ser ut da. Du drar jo ikke til biltilsynnet for å eu kontrolllere biln så da er jo bare å forandre så mye en vil!
 #291145  av k_one

knutlevin skrev:Er ikke noe kontroll på hvordan disse ser ut da. Du drar jo ikke til biltilsynnet for å eu kontrolllere biln så da er jo bare å forandre så mye en vil!
Forsåvidt sant det. Men hvis den IKKE er registrert på motrohistorisk grunnlag er det jo uansett fritt frem, kontra at det det KAN (lite sannsynlig) bli kontrollert på en som er det. Bare derfor jeg lurte...ingen big deal ;)
 #291161  av funkyfung

Denne bilen er registrert på vanlig måte før regelen kom så det er ingen hindring på hva man vil jøre...
Brukte va 8 mnd på å få skilt på denne bilen men gikk til slutt etter MAAAANGE møter med bildiriktoratet:)
 #300510  av funkyfung

bilen går veeeeldig billig nå, har fått lekasje på tannstaget og har ikke tid til å fikse dette nå..holder på å pusse opp hus fra 1938 så det sier vell sitt..

ny pris er ca 80.000
 #300959  av funkyfung

bump..ingen som vil ha en biiiilig mr2, vil ikke selge men ser meg desverre nøtt til det:(
 #301816  av Abramz

Ingen som har vist interesse enda?
Skjønner ikke helt det da. Original turbo.Høyrerattet. Sjeldent i norge på skilt.
Sjelden mulighet sier da jeg:)
Jeg tok den å angrer ikke.
Lykke til videre med slaget:)
 #301835  av funkyfung

Abramz skrev:Ingen som har vist interesse enda?
Skjønner ikke helt det da. Original turbo.Høyrerattet. Sjeldent i norge på skilt.
Sjelden mulighet sier da jeg:)
Jeg tok den å angrer ikke.
Lykke til videre med slaget:)
har fått ett par hendvenelser men ikke noe mere en det:/
Høyrestyrt mr2 er nå bedre en venstreratta mr2 syns no jeg da:P