TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny runde pÃ¥ flyplassen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #291277  av Christian

Endte opp med ett impulskjøp i dag. "Billig dv kamera" og ball-joint feste.
Så måtte jo bort å teste det nye utstyret. Blir topp dette tror jeg, kan også snu kameraet så det filmer bakover uten problemer. Festene kostet 350,- pr stk, så jeg lurer på å kjøpe enda ett som plasseres lenger ned på siden av bilen. De er skrudd igjennom chassiet, så det sitter godt :mrgreen: 8)

Ble dette bra? :D
 #291284  av hmsilset

Christian skrev:Endte opp med ett impulskjøp i dag. "Billig dv kamera" og ball-joint feste.
Så måtte jo bort å teste det nye utstyret. Blir topp dette tror jeg, kan også snu kameraet så det filmer bakover uten problemer. Festene kostet 350,- pr stk, så jeg lurer på å kjøpe enda ett som plasseres lenger ned på siden av bilen. De er skrudd igjennom chassiet, så det sitter godt :mrgreen: 8)

Ble knallbra dette :D men legg noe forran mikrofonen så det ikke blir sånn støy fra vind/luft
 #291320  av mk1 black limited

Tøft. :) Hva var dekkbudsjettet på sa du? :shock:
 #291323  av ArildM

Skal si du har fått taket på dette i forhold til de første videoene du la ut, ble rått med kamera ;) Men fiks lyden, eller legg til en korny trance låt hehe :mrgreen:
 #291325  av Daniel HS

hmsilset skrev:
Christian skrev:Endte opp med ett impulskjøp i dag. "Billig dv kamera" og ball-joint feste.

Ble knallbra dette :D men legg noe forran mikrofonen så det ikke blir sånn støy fra vind/luft
JAA! For all del legg noe på mikrofonen, jeg synes det høres helt forj****g ut med sånn vindstøy. Nå kan det ha med å gjøre at jeg har jobbet i lydbransjen i noen år... :P Hvis det er vanlig "utenpå mic", kan du nok enkelt og greit kjøpe en vindhette. Dette har de nok i de fleste butikker der de selger litt mer avansert lyd/bilde utstyr.. :) Hvis ikke, kan du prøve å legge noe stoff over som det ikke blåser gjennom, kan faktisk være en god gammel ullsokk gjør jobben også :wink:

Men over til det positive, ser ut som du har fått dreisen på dette nå etterhvert... :wink:
 #291330  av Christian

Filmen er egentlig bare en test av kameraplasseringen, så lyden er ikke akkurat høyt prioritert :lol: Men skal se hva jeg gjør med senere opptak.
ArildM skrev:Skal si du har fått taket på dette i forhold til de første videoene du la ut, ble rått med kamera ;) Men fiks lyden, eller legg til en korny trance låt hehe :mrgreen:
Jeg holder til i motsatt ende av skalaen, så det skjer ikke :wink: Men det kommer nok noen greier utover sommeren.
Animal Alpha's "Fire Fire Fire" er f.eks en god kjørelåt :twisted:
 #291333  av ArildM

Animal Alpha er go krut hehe :mrgreen:
Holder vel egentlig til i metall leiern jeg også, men hører på alt 8)
 #292768  av Lørnings

Min erfaring med kameraposisjoner er ihvertfall at hvis du skal ha mer fartsfølelse, så må du nærmere bakken. Og nå så sitter det jo midt på bilen, blir kanskje en "breiere" følelse hvis det står helt foran eller helt bak! :wink: Bare noen tanker fra en som forsker litt på dette sjøl :P