TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pk`s mr2 mk2 prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #290663  av OrIoN89

Litt missunnelig pga panseret ditt... Hvor kjøpte du det fra, og hvor masse betalte du? Har akk bestilt meg borderkit selv, men er student, så hadde ikke rå til så masse fancy greier. Vurderer å prøve å lage ett panser selv, men har aldri prøvd glassfiber. :P
 #290925  av pkgrette

jeg har kjøpt det i fra en som er her på forumet som har kjøpt det i statene. hehe. betalte 6 tusen stiv prin men kult da

da var bilen min eugodkjent:D 0 feil...:D:D:D:D
 #291238  av perle

pkgrette skrev:jeg har kjøpt det i fra en som er her på forumet som har kjøpt det i statene. hehe. betalte 6 tusen stiv prin men kult da

da var bilen min eugodkjent:D 0 feil...:D:D:D:D
Gratulerer =)

Godkjent fra gti til turbo? :D
 #291251  av pkgrette

hmm blir ombygget og godkjent som turbo til vintern..
 #291280  av Mr2Even

Mr2en din blir/er dritfet Per K ! :) Du er helt klart rett mann til å ta over en slik bil :wink: Stylinga, omtrekkinga av sentene, eksosen og ikke minst 94baklysene ble dritbra :shock: :) Kult at du har sotet baklyktene du kjøpte av meg og hjørneblinka litt også :) Jeg tenker fortsatt på nx'en men tror ikke jeg kjøper den desverre.. :(
 #291781  av pkgrette

da er nxen solg og mere muligheter for mr2n hehe må bynne og demontere den før lakk nå hehe:D:D:D
 #293190  av BT-GTI

ser at setetrekkene du kjøpte av meg og linken til carbon panser ble bra.. ps ja border gikk konk i sluttten av 98-99 og det har vært lagervare fram til rundt 03 etter det er det meste kopi hvis du ikke er grise heldig å finner ekte. er kunn et fåtall leverandører av org border igjen og de kjøpte og rubel og bitt når border la ned produksjon. har hørt at border forsatt driver med bil men da mer drifting team og ikke deler og glassfiber.

og har du fått solgt lcd`en?
hilsen erik
 #293263  av pkgrette

da en liten oppdatering det nermer seg lakking karosriet er staret på. hehe gledere meg

har solgt lambodørene.
 #293269  av Mr2Even

Spent på hvordan resultatet blir :wink:
 #301748  av pkgrette

nå har det vert en stund uten oppdateringer jeg har fått i motoer og det funkere bra nå er bilen fult demontert kalr til lakk viste ikke det fantes så mye skruere på en mr2 hehe

den blir svart igjen men mye grommere svart men i bånd blir det en svart 202. med efekt hehe..

håper den blir ferdig til gatebil i drammen 11 okt.

bilen står nå hos lakkeren og gjøes klar til lakking som sher i starten av neste uke:D:D
 #301757  av Mr2Even

Det høres jo veldig bra ut, og når du er ferdig får du si ifra hvor mye du skal ha for bilen så skal jeg tenke på det, hehe :wink:
 #302296  av pkgrette

vis jeg skal vurdere og selge denne går denikke for under 170 000 derhar du en pekepinn på pris men har ikke lyst å selge:D for mange timer på bilen for lite kjørt har ikke kjørt bilen mere enn 4 mil på et år det jeg har hatt den og bare 2 mil med turbo motor.

ting skal ikke gjøres halveis her i gården:D hehe ser fra til nylakka bil på skilt forhåpenlig vis om ikke så lenge
 #302729  av pkgrette

da begynner det å ta form karoseriet er ferdig klar til spøyting av lakk

i dag har jeg valsa hjulbuene sorry for dårlige bilder
Vedlegg
Foto0103.jpg
Foto0103.jpg (480.27 kiB) Vist 1336 ganger
 #302734  av pkgrette

før valsing
Foto0099.jpg
Foto0099.jpg (277.36 kiB) Vist 1337 ganger
etter valsing kjempefornøyd:D:D :D sjekk det panseret øverst i høyrnet det erlakkert sykt
Foto0100.jpg
Foto0100.jpg (310.93 kiB) Vist 1352 ganger
 #304469  av pkgrette

hallo nå bynner det å hjelper fått den tilbake fra lakking men det er mye montering kommer bilder så fort jeg får pc oppe og går igjen hehe
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14