TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #290934  av ArildM

Nøh, hehe :mrgreen: Personlig preferanse tilsier at de sylskarpe og småmodda gamlebildene dine er mye bedre :)

Forresten tar Norton opp MYE ressurser, så avhengig av maskin så erfarer jeg at den blir mellom 10-30% tregere med Norton installert kontra Avast.
Pass på at du har fått på plass rette driverene også da, hjelper på effektivitet det også :wink:
 #290958  av celicat23

ArildM skrev:Nøh, hehe :mrgreen: Personlig preferanse tilsier at de sylskarpe og småmodda gamlebildene dine er mye bedre :)

Forresten tar Norton opp MYE ressurser, så avhengig av maskin så erfarer jeg at den blir mellom 10-30% tregere med Norton installert kontra Avast.
Pass på at du har fått på plass rette driverene også da, hjelper på effektivitet det også :wink:
Hehe, smaken er som baken :) Og for meg så er det gøy og prøve nye ting, uansett. Er en del bilder som aldri blir gitt ut pga eksprementering som ender opp i katastrofe :)

Norton (før årets utgave) spiste mye ressurser. Norton 2008 er ikke så ille faktisk.
 #291625  av celicat23

Begynte med store planer for dette bilde, men alt jeg prøvde ble bare feil (kanskje det er for tidlig på dagen for bilde redigering? :wink:) Samme f...
La for mye tid ned i det for bare og slette det også, så her er det..

Bilde
 #292150  av ArildM

Bra bilder, men lei av Nissan Primera nå, finn en rå Toyota hehe :twisted:
 #292155  av lexusmann

Enig!! :D
Holder med Primera'n nå....
 #292164  av sindrejl

vakke noen fin primera heller :/
 #292166  av celicat23

Nja. Det er nå ingen som spør etter og få tatt bilder av sin egen bil, og ingen stiller opp heller, så da blir det dårlig med bilder. Er nok VELDIG på tide med
en ny hobby. Eventuelt kjøpe en ny bil igjen, så en får noe pent og ta bilder av..
 #296993  av celicat23

Takker. Bilen er syk. Folk får si hva de vil, men jeg kjørte etter han igjennom oslo og så reaksjonene fra alle. Folk skriker, stopper og peker, unger løper etter, damer titter, komplette idioter i slitene biler prøver og kappkjøre (faens tullinger) og det blir ett sirkus hvor enn han stopper. Bilen er helt konge!

Bilde
 #297016  av Zepticon

RÅ bil, er en perle når du ser den fra siden, men kan ikke si det samme forfra...
Må dog si at dersom det hadde kommet tikeknde noen mill inn på konto så hadde det nok blitt en okse på meg! Gallardo Superaleggra <3
 #297551  av BrennaRacing

Møtte Lamboen på Lambertseter i sta. Var en bil som kom motsatt vei, å han hang ut av vinduet for å se på Lamboen. Så snudde han å kjørte ettern. hehe. Utrolig pen bil :D
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 103