TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: 1999 Lexus IS200 Sport - 155.000,- [SOLGT]

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #288673  av Geir

Hei!

Selger bilen min grunnet kjøp av IS220d. Se salgsannonse på Finn:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13345929
Sist redigert av Geir den 02 jun 2008 16:58, redigert 4 ganger totalt.
 #289092  av Geir

Er annonsen min virkelig såååå ræva? Trodde det var her jeg skulle få respons, ikke fra "Hvermannsen" ;)
 #289106  av rx300

Geir skrev:Er annonsen min virkelig såååå ræva? Trodde det var her jeg skulle få respons, ikke fra "Hvermannsen" ;)
Ikke noe i veien med annonsen :) Men siden du "spør" så har du kanskje priset bilen litt høyt, selv om bilen er pen. Den har jo gått relativt langt i forhold til andre, og er tross alt 9 år gammel.
 #289112  av Geir

Fair enough, men jeg inviterer til pruting også ;)

Takk for konstruktiv kritikk. Det er akkurat det jeg trenger! Veldig kjekt å få et lite innblikk i hva andre tenker også.
 #289114  av rx300

Geir skrev:Fair enough, men jeg inviterer til pruting også ;)

Takk for konstruktiv kritikk. Det er akkurat det jeg trenger! Veldig kjekt å få et lite innblikk i hva andre tenker også.
Jeg solgte jo en sølvgrå '99-modell i februar, riktignok automat (som egentlig trekker prisen opp alle andre steder enn her inne ;-)) og ikke like feilfri i lakken som din, men bare gått 95.000km og med NAF-test, understellsbehandling, komplett servicehefte etc. Det var forferdelig stille, ingen respons whatsoever helt til jeg _måtte_ selge og priset den under en "magisk" grense virket det som, da ringte det 5 stk på en dag og ville kjøpe, førstemann fikk den.

Uansett, lykke til, bilen er nok verdt det du vil ha sett i forhold til mye annet, men det viktigste (og vanskelige) er å få noen seriøse til å se og prøve bilen. Har du fått innbyttepris hos forhandler så du vet hva du "må" over for å gidde å selge den privat?
 #289231  av Geir

Hva var denne magiske grensen, da? :)
 #290140  av Geir

Pris endret. Se annonse.
 #291249  av Geir

Har endret pris igjen. Se annonse.

Har en kjøper på bilen, men det er litt frem og tilbake, og jeg vil gjerne ha bilen unna asap. Send PM eller mail for mer info om bilen.
 #291721  av Geir

SOLGT.