TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Geir's IS200 - Før, nÃ¥ og fremtidige modifikasjoner [SOLGT]

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #286235  av lexusmann

Jeg har hatt svart IS 200, og kan vanskelig tenke meg noe finere enn en svart bil(i alle fall originalfarge)..jada, er en del ekstra jobb med renhold, men er utrolig flott når den er ren... :D
Dette er mye smak og behag, da og veldig vanskelig å diskutere... :wink:
 #286267  av Geir

lexusmann skrev:Jeg har hatt svart IS 200, og kan vanskelig tenke meg noe finere enn en svart bil(i alle fall originalfarge)..jada, er en del ekstra jobb med renhold, men er utrolig flott når den er ren... :D
Dette er mye smak og behag, da og veldig vanskelig å diskutere... :wink:
Jeg har mest lyst på den nye hvitfargen, men den er svært vanskelig å få fatt på dersom man ikke kjøper en kliss ny '08 mod. Pga det heller jeg litt mot sort. Og jeg er tross alt bilpleieentusiast, så vasken er ikke noe problem! Det eneste negative jeg kan komme på med sort er at steinspruten blir veldig synlig da grunningen er grå\hvit\lys.
jonarnes skrev:Flotte bil! iallfall på de bildene som kommer frem...
Få alle bildene dine over på photobucket.com, home.no er nesten mer nede ennn oppe. :wink:
Takk skal du ha! Interessert i å kjøpe, kanskje? :)

Bilen har det bra i min eie, så bildene lyver ikke, hvis det var det du mente med "iallfall på de bildene som kommer frem"...;) I tillegg har den kun sett salt i halvannet år av sitt liv, så det er jo ikke akkurat negativt for verken lakk eller karosseri. Er enig ang Photobucket...Må få satt av litt tid til det, for den uploaden deres er ikke akkurat kjapp!
 #288675  av Geir

Bilen er nå til salgs, og i forbindelse med det er det blitt satt på originale dempere og fjærer igjen. Se salgsannonse på Finn:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13345929

Selger også tårnstagene som stod på bilen: viewtopic.php?f=70&t=28164
 #288834  av Zupra

Hei.!

Har du bestemt deg for ny bil da? 8) Farge osv.?

Bare nysgjerrig. Jobber for Lexus avd. Tromsø. Så litt artig høre.
Har du fått tilbud fra Lexus Oslo.?
 #288854  av Geir

Zupra skrev:Hei.!

Har allerede inngått intensjonsavtale på en sort IS220d fra en autorisert Lexusforhandler i Leipzig. Den har gått som demobil for forretningen, og har 37500 km på telleren. Av den grunn har jeg litt dårlig tid, og pruting er derfor ikke noe tabu, selv om jeg har en viss grense jeg ikke ønsker å ende opp under. Jeg må få solgt 200'en før jeg kan få kjøpt 220'en fordi det jeg får for 200'en blir egenkapitalen. Sitter og rister etter å få solgt her...:)

Jeg er forøvrig blitt så glad i Lexus at jeg aldri kunne tenkt meg noe annet!
 #288943  av Zupra

Geir skrev:

Har allerede inngått intensjonsavtale på en sort IS220d fra en autorisert Lexusforhandler i Leipzig. Den har gått som demobil for forretningen, og har 37500 km på telleren. Av den grunn har jeg litt dårlig tid, og pruting er derfor ikke noe tabu, selv om jeg har en viss grense jeg ikke ønsker å ende opp under. Jeg må få solgt 200'en før jeg kan få kjøpt 220'en fordi det jeg får for 200'en blir egenkapitalen. Sitter og rister etter å få solgt her...:)

Ok.! jeg skjønner ja da begynner det jo bli litt stress og selge.!
Er det en sport eller luxury?

Bra Lexus er bare helt sjæf...! 8)
 #288958  av Geir

Zupra skrev:
Geir skrev:

Ok.! jeg skjønner ja da begynner det jo bli litt stress og selge.!
Er det en sport eller luxury?

Bra Lexus er bare helt sjæf...! 8)
Sport. Har hørt så mye ræl om at girkassene på luxury er altfor høyt giret, i tillegg til at jeg foretrekker sportversjonene generelt sett :)
 #291746  av Geir

Og da var bilen solgt. Kommer til å gå i Møre & Romsdal i fremtiden. Savner henne allerede :cry:
 #291785  av Geir

Takk! Det var tøft å se henne forsvinne, men "the show must go on". Om ny eier skulle la henne forfalle tror jeg han fort angrer, så jeg har trua på at hun blir godt tatt vare på ;)

NÃ¥ hentes ny bil!