TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #290186  av EXS

Stiffy skrev:du vet at jeg forguder bilen din og har kjempe lyst på den??? :mrgreen:

hehe godt og høre , skal ha det i bakhodet visst jeg noen gang blir lei og får lyst på noe nytt ;)
 #290350  av Stiffy

EXS skrev:
|plumbo skrev:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-Toy ... enameZWD1V

det var ikke verre og finne en det nei :)

men så det sto: Ships to: United States , det betyr vel at selgeren ikke sender ut av landet

Hvis han bare sender til USA, så bare finner du deg en kontakt i USA og betaler noen kroner for å få den fraktet til seg og så sørger han for å få den på en båt. =) Sikkert et firma eller noe som driver med import av biler eller noe som kan ta på seg den jobben. Kan høre med min far om han kan høre med han som hjalp med frakt av Motorsyklen hans. Tror det burde gå greit det;) hehe
 #290352  av EXS

det hørtes ikke så dumt ut Steffen :)

men først må det søkes om lov hos samboeren og så må det søkes om lov i banken ;)

går det gjennom så følger vi denne saken videre
 #290366  av Supramk3turbo

Grattis med 11111 visninger. he he:)
 #290435  av Stiffy

EXS skrev:det hørtes ikke så dumt ut Steffen :)

men først må det søkes om lov hos samboeren og så må det søkes om lov i banken ;)

Er en liten luring jeg seddu. haha. bare gi lyd fra deg, så skal jeg høre med gamlingen, tror ikke det skal være noe problem i det hele tatt;)

Fletta forbi bilen din i sta med celicaen, men trokke det var du som kjørte. ;)
 #290472  av EXS

Stiffy skrev:

Er en liten luring jeg seddu. haha. bare gi lyd fra deg, så skal jeg høre med gamlingen, tror ikke det skal være noe problem i det hele tatt;)

høres bra ut:)

var min mor som lånte bilen ista, skulle nok gitt deg litt mer motstand hadde det hvert meg som kjørte;)

BTW: er det 4a-fe eller 3s-ge maskinen du har?
Sist redigert av EXS den 21 mai 2008 20:34, redigert 1 gang totalt.
 #290473  av celicat23

EXS skrev:
|plumbo skrev:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-Toy ... enameZWD1V

det var ikke verre og finne en det nei :)

men så det sto: Ships to: United States , det betyr vel at selgeren ikke sender ut av landet
http://www.jetcarrier.no

Så har du jo sverige... Finnes 3 t-sport motorer fra corolla til salgs der nå, og 1 1.8L kompressor motor (!) fra corolla til salgs... http://www.bildelsbasen.se
 #290475  av Stiffy

EXS skrev:
Stiffy skrev:

høres bra ut:)

var min mor som lånte bilen ista, skulle nok gitt deg litt mer motstand hadde det hvert meg som kjørte;)

BTW: er det 4a-fe eller 3s-ge maskinen du har?

Spørs nok det ja, hadde begynnt å lure om du hadde kjørte 50 over bie sletta. Blei neste sinna. Har 3S-GE motoren jeg, men vil ha turbo! Er lei av dårlig drag på lavt turtall! :P
 #290477  av EXS

er ikke det litt selvmotsigene da :P lei av og ikke ha bra respons også vil du ha ketsjupmotor hehe neidah;)
 #291798  av EXS

fant 2 ferske parkeringsbulker på bilen ista..... FAEN AT FOLK IKKE KAN RESPEKTERE ANNEN MANNS EIENDOM, bare forde andre ikke bryr seg døyten om bilen sin så er det på en måte fritt frem :(
 #292286  av lexusmann

Fikk du fiksa de parkeringsbulkene? Irriterende det der.... :?
Nydelig bil!! :D
 #292317  av EXS

fant en løsning på et panser som jeg syntes så litt bra ut... noen meninger ??

lexusmann: nei har ikke fått rettet de ut enda

Bilde
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 51