TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT-4 prosjektbil med nye deler selges!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #291573  av Plenty

Bilen viewtopic.php?f=61&t=23929

sort '91 Celica GT4, km 151' m/takluke
Jeg kjøpte den for 25' i tyskland, byttet clutch og radiator til nytt, pluss oljeservice etc., regget den opp for 49' til staten .

Jeg har kjørt den en stund nå, og synes den er helt topp. (jeg går stort sett i dress på jobb, men synes bilen kler dress fint, når den er nyvasket ) Morsom å kjøre, men det klunker litt bak, og det er nok bæreknuter, og foringer. Sitter godt, og interiøret er veldig pent brukt. Sitter originalt anlegg i (med kassettspiller:))
Jeg kjøpte nye 17" felger og noe av de beste dekka som er, nå i mars, og det ser veldig bra ut sammen. Vinterhjula er originalfelger, med nye piggdekk i desember. (kongedekk, de heter bare Pirelli Winter, og finnes ikke i prislister etc. fordi snuten bruker de, og ikke vil at andre skal ha de) . Diverse manualbøker følger også med.

Dette følger med, umontert:

vannavkjølt IC fra ST205 (GT4 i nyere versjon), som er større og tåler mer og skal være bolt on.
Brembo jr kit, nytt, skiver, calippere (spesialbestilt sølvgrå) klosser, etc. komplett.
oljepumpe
vannpumpe
walbro bensinpumpe
nye skruer, muttere og bolter til det meste i motorrommet
Semco slangesett
noen deksler
nye lamper
blanke sideblinkers (mener jeg å huske)
racing bremseslanger
downpipe
3" eksos fra pipe og bakover til kat.
masse foringer til rundt om i motorrom
Momo ratt

kommer ikke på noe mer i farten

Jeg har også kliss nytt fett anlegg som ligger i esker fra vinterhandel. Verdi rundt 20' lapper, som var tiltenkt denne vogna.
Jeg hadde tenkt å pusse den ned å lakke opp i laserblå farge, derfor sølvgrå kalippere. hva gjelder de tre pumpene så er det ikke på grunn av at de er dårlige, men jeg vil bare ha det meste nytt, når jeg først skrur dette fra hverandre.

Jeg har tenkt og brukt mye pæng og energi på denne, samt bygget om en av garasjene, med varme og verktøy etc. for å skru, så det er en vond avgjørelse å ta, ved evnt. salg.

Uten stereo, så vil jeg ha rundt 110' lapper nå før annonsering på finn, og da går jeg sånn omtrent i null. Da får du et fett prosjekt, hvis du liker å skru litt selv. Men det er veldig lite som skal til får å få denne helt tipp topp.

Noen her som vil overta prosjektet? (Prosjektet er ikke fysisk påbegynt enda)
 #292036  av Plenty

opp Ligger også på finn, med nye bilder!