TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra MKIV veivhjul

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #291953  av TTM

Hei. Veivhjulet mitt delte seg på gummien, så nå trenger jeg nytt.

Er det noen som har et til overs til en billig penge, og som kan sendes fort? Hva er prisen på et nytt originalt?

Skulle helst hatt et forsterket fra boostlogic, titan, phr, e.l, men det tar så lang tid å skaffe, og da rekker jeg ikke sommertreffet på acr. :(
 #291955  av azt

bestille på ebay å høre om dem kan få sendt med noe express greier. har kompiser som har fått deler på døra 3 dager etter at dem bestilte fra usa
 #291962  av tojo

Hør med Toyparts,kansje han har noe liggende. Eller gjør som nevnt over her..leveringstid fra USA ca 4-5dager normalt.(for oss i Nord)
 #291995  av FS-Styling.no

Heisann!

Snakke vi selve veivhjulet eller de andre reimhjulene?

Mvh

Fredrik
 #292019  av tojo

FS-Styling.no skrev:Heisann!

Snakke vi selve veivhjulet eller de andre reimhjulene?

Mvh

Fredrik

Vil tro det er selve reimhjulet på veiva(her kalt veivhjulet),er jo kun det som er vulket.
 #292031  av TTM

Det er reimhjulet ja. Det delte seg i vulkinga.
Toyparts hadde ikke, og jeg fant ikke noe på eBay. Jeg er i kontakt med Dusty på mvp nå, og han skal sende et, men det er litt usikkert om det er her i tide.

Jeg pratet med Bjørnalf, og han har, så det ordner seg kanskje med han. :D Litt usikkert med tanke på om han får bilen sin klar til acr eller ikke.

Takk for svar! :D
 #292047  av FS-Styling.no

Hei!

Hvis Dusty sender det med raskeste mulighet til DHL så har du det god tid før ACR. Snakker av erfaring.. :D