TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt "Fjerning-av-gul-kuppel-inni-grøftlysene" Fullført

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #29178  av cameleon

Da fikk jeg endelig knust den gule kuppelen inne i grøftlysene jeg også. Ble skikkelig stilig synes jeg :D Lyste mye skarpere enn hva jeg hadde trodd :)
Vedlegg
white2.jpg
white2.jpg (55.72 kiB) Vist 2538 ganger
white.jpg
white.jpg (31.39 kiB) Vist 2538 ganger

#29181  av sindrejl

meget pent, få på neon'en da ! :D

btw, du ditcha meg forrige helg! *skuffa*

#29193  av cameleon

sindrejl skrev:meget pent, få på neon'en da ! :D

Neonsene er littustabile for tiden. lyset på siden har slokket halveis og røret fram er dødt :( Håper at jeg finner ut av det snart...)

Da Chris kom hjem fra oslo og ringte meg satt jeg på ferga hjem :( hadde nettopp gått ut fra kaia :(

Skal komme meg en tur på jobben din å plage deg litt der jeg tenker jeg hehe. :P

#29211  av MR2turbo

Blir Pent det Cameleon ;)

#29213  av sindrejl

cameleon skrev:

Neonsene er littustabile for tiden. lyset på siden har slokket halveis og røret fram er dødt :( Håper at jeg finner ut av det snart...)

Da Chris kom hjem fra oslo og ringte meg satt jeg på ferga hjem :( hadde nettopp gått ut fra kaia :(

Skal komme meg en tur på jobben din å plage deg litt der jeg tenker jeg hehe. :P
åh.. tror sjefen begynner å få mistanke om at det er noe mellom oss nå ;) og vi får ikke kline for mye på jobben harn sagt..

#29218  av chris

Ble bra det der! :)

Ganske enkel og billig mod. hehe

#29219  av cameleon

MR2turbo skrev:Blir Pent det Cameleon ;)
Takker og bukker :) Begynner å ta deg igjen nå skjønner du :D

#29220  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev:

åh.. tror sjefen begynner å få mistanke om at det er noe mellom oss nå ;) og vi får ikke kline for mye på jobben harn sagt..
Jeg sa at vi ikke skulle kline foran videokameraet med bar overkropp :mrgreen:

#29222  av chris

cameleon skrev:
sindrejl skrev:
cameleon skrev: Neonsene er littustabile for tiden. lyset på siden har slokket halveis og røret fram er dødt :( Håper at jeg finner ut av det snart...)

Jeg sa at vi ikke skulle kline foran videokameraet med bar overkropp :mrgreen:
Er vel ganske lett å skjønne hvorfor jeg handler på Lefdal og ikke Elkjøp? :roll: :D

#29223  av cameleon

chris skrev:Ble bra det der! :)

Ganske enkel og billig mod. hehe
Kostet meg bare et par dunk med skrujern og hammer, pluss et par bannord da jeg mistet ene skruen i snøen (som jeg slet med å finne etterpå) da jeg skulle montere den :D

#29224  av cameleon

chris skrev:Er vel ganske lett å skjønne hvorfor jeg handler på Lefdal og ikke Elkjøp? :roll: :D
Jeg vet du er keen på Remi som jobber på Lefdal så det er helt forståelig :D