TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bensin krig

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #292106  av Zepticon

13,21 i trondheim... pissamarbeid!
 #292112  av ArildM

13,11 i dag på Stjørdal. Kosta rundt 400 å fylle opp tanken på Mr2 i dag, glad jeg har liten tank og høvelig lavt drivstoff forbruk.
 #292115  av inzane2012

liten tank ja, her for en stund siden så kjørte jeg bilen så og si tom for bensin, var vel hakket før bensinlampa lyste...
fyllte på 30l for rett over 400, og bensin nåla gikk ikke lenger opp enn til midt mellom halv og kvartfull tank...
 #292117  av James

13.86 for 98bensin her på Os. Ikke billig akuratt! :?
 #292128  av ArildM

Synes da strengt tatt ikke at bensinprisene spiser så veldig mye av et mnd. budsjett? Føler dog med de som kjører mer enn meg.
Har ca 15 min kjøring til arbeidsplassen da, og kjører sjeldent noe mer enn det per dag, og da fyller jeg bensin for ca 200 per uke, eller altså 800 per mnd.

Noe jeg faktisk synes er "fuzz worthy" er veistandard, og hvor mye som kommer tilbake av det som betales i avgifter i forb med bil.
 #292135  av sindrejl

siden bilen min drikker så jæklig som den gjør synes jeg prisene er ille :P Trenger ikke lange kjøreturen for å ta livet av en del liter
 #292136  av sindrejl

inzane2012 skrev:liten tank ja, her for en stund siden så kjørte jeg bilen så og si tom for bensin, var vel hakket før bensinlampa lyste...
fyllte på 30l for rett over 400, og bensin nåla gikk ikke lenger opp enn til midt mellom halv og kvartfull tank...
det var da litt sært.. mk2 har ikke akkurat stor tank den heller..
 #292137  av hmsilset

Husker jeg brukte 3000kr pr måned på granadaen min da jeg var 19 år i 1997 :P sliter med å bruke så mye nå.synes prisene er fine,men bør ikke bli så mye dyrere.Om politikere absolut vil være så miljøvennelige så kan de jo bare ta bort alle avgifter på miljøvennelige biler som prius og sånt.Norge kunne vært først og best i den jævla klimagreia.vindmøller kunne vi hatt også,men så sier befolkninga at det ødelegger naturen..Man må vel ofre litt for å få energi??
 #292138  av ArildM

Skeptisk til vindmøller? Befolkninga? Dvs pensjonistforeninga for bevaring av øde fjell? :lol:
 #292326  av Larsen

Det værste er vel at den sittende regjering nå får massivt overskudd fra olje fondet nå om dagen. Lurer på hva de skal rotet bort pengene på nå...
 #292328  av Ivar

ArildM skrev:Skeptisk til vindmøller? Befolkninga? Dvs pensjonistforeninga for bevaring av øde fjell? :lol:
Havørnen er dessverre litt for mongoloid til å forstå at den ikke skal fly rett inn i vindmøllen.
 #292377  av chris

ArildM skrev:Synes da strengt tatt ikke at bensinprisene spiser så veldig mye av et mnd. budsjett? Føler dog med de som kjører mer enn meg.
Har ca 15 min kjøring til arbeidsplassen da, og kjører sjeldent noe mer enn det per dag, og da fyller jeg bensin for ca 200 per uke, eller altså 800 per mnd.
Værre med oss andre som er avhengige av to biler og faktisk er nødt å bruke bilen mer enn kun til og fra arbeid....