MÃ¥rn folkens.
Tenkte eg skulle presentera prosjektet mitt som eg nyleg var å henta i Nord Noreg.
Dette er altså ein Toyota Corolla GT frå herrens år 1982. Sjelden coupe sak som sikkert eindel kjenner til frå drifting og denslags.
Bilen er ikkje allverden sånn som han står no, men er eit veldig bra objekt. Heil og pen i karosseri, moderat med rust og ellers komplett og bra.
Først ut er 2t-g'n som mr levin gt skal overhala for meg. Deretter bremser, og nødvendig teknisk rep. Når eg er komt så langt blir det ein lang og smertefull haust/vinter med kutting, sveis og puss. Endå 3 år til bilen er veteran så eg har litt tid på meg.
Meir info og bilder kjem etterkvart.
Ps: Det grusomme plastik spetakkelet på bakruta er allerde på dynga
Tenkte eg skulle presentera prosjektet mitt som eg nyleg var å henta i Nord Noreg.
Dette er altså ein Toyota Corolla GT frå herrens år 1982. Sjelden coupe sak som sikkert eindel kjenner til frå drifting og denslags.
Bilen er ikkje allverden sånn som han står no, men er eit veldig bra objekt. Heil og pen i karosseri, moderat med rust og ellers komplett og bra.
Først ut er 2t-g'n som mr levin gt skal overhala for meg. Deretter bremser, og nødvendig teknisk rep. Når eg er komt så langt blir det ein lang og smertefull haust/vinter med kutting, sveis og puss. Endå 3 år til bilen er veteran så eg har litt tid på meg.
Meir info og bilder kjem etterkvart.
Ps: Det grusomme plastik spetakkelet på bakruta er allerde på dynga

Facebook-brukar? Ta ein titt her: http://www.facebook.com/KlassiskJapansk?ref=hl
SUBARU LEGACY TURBO 92MOD
TOYOTA COROLLA LEVIN TE71 COUPE 80MOD
TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN GT-S 85MOD
DATSUN BLUEBIRD 910 81MOD
MAZDA 616 COUPE 76MOD
OPEL KADETT 1.6S 79MOD
SUBARU LEGACY TURBO 92MOD
TOYOTA COROLLA LEVIN TE71 COUPE 80MOD
TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN GT-S 85MOD
DATSUN BLUEBIRD 910 81MOD
MAZDA 616 COUPE 76MOD
OPEL KADETT 1.6S 79MOD