TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som skal ha noe fra twosrus?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #291327  av Sven

GÃ¥r bestillingen i dag?
Mulig jeg skulle hatte sånne sway bar end links.
Skal bare høre med Toyota i morra tidlig om hva de koster der og hvor fort de kan ha de.

MÃ¥tte kappe mine foran i dag :(
 #291328  av Mr2 Mk2

da er det bestilt, kommer tilbake med mer info og pm med hva alle skal betale etc(men nå er det kveld).Frakt ble 174$ delt på seks :)
 #292025  av Mr2 Mk2

Visst ikke dere har sjekket selv så kan jeg hvertfall fortelle at Varene ligger i tollen og det har de gjort en stund :roll: , prøver å få fatt i dem men uten hell sålangt. :)
 #292042  av ArildM

Kjipe greier.

Ikke fått noe papirer i posten heller?
 #292365  av Mr2 Mk2

Da har jeg hentet sakene :) ble 792,-kr i toll(ca halvparten av reêl pris), noen som har en formening om vi skal dele alt(isåfall blir det 132,kr men jeg har bestilt noe mer så si 100kr da) eller regne ut hvor mye hver enkelt skal betale siden noen har handlet mer enn andre?

Sender videre imorgen :)
 #292399  av ArildM

Bare finn ut du hva du skal ha, gleder meg til å få varene :)
Dekker 200 per pers frakt og moms?
 #292403  av Mr2 Mk2

ArildM skrev:Bare finn ut du hva du skal ha, gleder meg til å få varene :)
Dekker 200 per pers frakt og moms?
125,- i frakt så 225 da ;)
 #292405  av ArildM

Ikke noe problem, bare bli enig med deg selv og de andre så sender jeg over 225,- når vi er enige :)
Hvordan så mattene ut da?
 #292739  av inzane2012

jeg er hvertfall überfornøyd med mine matter til mkII'n min:) ser så ufattelig mye bedre ut enn med di gamle sygge gummefillene som var der fra før av:)