TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 med 3,5l supra motor. Update lakk+video..

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #291159  av galx
 
GRATTIS med imponerende prestasjon !
Gleder meg virkelig til å se denne Lex'en i asjon. Får håpe både drivverk og ellers holder slik at du får kjørt den skikkelig på ACR. Må si det en gang til, IMPONERENDE :!: :!:

Var på Gatebil på Våler i helgen, så en del biler i det samme hk-sjiktet. Helt helt verst :twisted:

Gleder meg til bilder :arrow:
 #291168  av Zupra
 
DanielJ skrev:O my fucking gawd :shock: 975hk og 1300nm :shock: Dette er joe helt villt! Har rett og slett ikke ord.. Håper det blir noe av den turen vi snakket om på ACR :roll:
hehe.. Ja absolutt greie tall det.! :)
Skal vel klare og få til å sitte på noen runder ja.! :D
galx skrev:GRATTIS med imponerende prestasjon !
Gleder meg virkelig til å se denne Lex'en i asjon. Får håpe både drivverk og ellers holder slik at du får kjørt den skikkelig på ACR. Må si det en gang til, IMPONERENDE :!: :!:

Var på Gatebil på Våler i helgen, så en del biler i det samme hk-sjiktet. Helt helt verst :twisted:

Gleder meg til bilder :arrow:
Takk.! :D
Er som sagt veldig gira på og få alt i bilen nå.
Det er no all videre forskning må gjøres. når det kommer til Drivverk og understell.
Og det er jo noe jeg gleder meg til. Har no i tilfellet med meg 1stk ekstra bakstell til Mo da.. :twisted:
Frykter vel at drivledd ellerno slikt kan komme til og gå i løpet av helgen..
Men er allerde begynt tenking og fundering på åssn dette skal løses fremover. er liksom ikke som mange som har gjort dette tidligere.
Først og fremst blir det kjøring sånn som jeg har det nå. Så får jeg se hvor godt dette holder. 8)

Bilder kommer. :D
bare jeg som er treg..
 #291177  av galx
 
Kom til å tenke på noe siden du ikke har bur ombord..
Hvordan var det med reglene for bur/ikke bur når det gjelder antall HK på ACR :?:
Var det noen regler på det i det hele tatt ???
Syns å huske at det var noe styr med det i fjord, mulig jeg blander nå..
 #291224  av Zupra
 
galx skrev:Kom til å tenke på noe siden du ikke har bur ombord..
Hvordan var det med reglene for bur/ikke bur når det gjelder antall HK på ACR :?:
Var det noen regler på det i det hele tatt ???
Syns å huske at det var noe styr med det i fjord, mulig jeg blander nå..
Det tror jeg kommer til og gå helt fint.!

Men er helt enig bør aller helst være bur i en slik bil.
Grunnen til at det ikke er bur nå. er økonomiske og tidsmessige.
Men det blir bur med tiden.! Det er helt sikkert.

I mellomtiden så får jeg kjøre pent.! 8) :P
 #291450  av Zupra
 
Her er bremsepapirene fra VS motor.!

Fin Kurve..

Bilde

Litt tall. Godt med bunndrag i motoren. ! :twisted:

Bilde
 #291466  av tojo
 
Fine tall det der,skal bli morsomt å se denne live. Mer bilder :P
 #292318  av TTM
 
Sinnsykt rått!!! Imponerende kurver det der?
Hvordan turbo har du? Den lader jo fantastisk tidlig i tillegg til at den leverer så mye effekt!

Gleder meg til å se den live ja. Rått bygg! :twisted:
 #292344  av Zupra
 
Jobber som en polakk på amfetamin for å bli ferdi med bilen nå. . :shock:
Samtidig som man har jobb om dagen. Men så godt som ferdig med sprutet nå. (det vil si inatt kl. 03.30 og på jobb igjen kl. 0700 trur man må finne seg en annen hobby.). 8)
Og mellomaksling og servopumpe tilapssing osv... Men ser ut som jeg kan gå imål.
Isåfall så burde jeg starte bilen iløpet av kvelden.........
 #292362  av DanielJ
 
Så fint å høre det får framover :) får vel ta et par hundre bilder av bilen, siden jeg tar bilder for sommertreff.
 #292731  av tojo
 
Fungerte godt denne,du hadde fint driv rundt ACR :P
 #292763  av Lørnings
 
tojo skrev:Fungerte godt denne,du hadde fint driv rundt ACR :P
Bilder?Film anyone? For oss som sitter triste her nede på østlandet og tenker på dere som freser rundt der oppe! :P
 #292821  av Tore
 
Selv om jeg var sjuk og tett, smalt den nesten hørselen min helt til hel#%"e når den startet opp inni en pitboks :lol: Dette blir nok en sinnsykt bra bil når Vegard får fiklet ferdig med den!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14