GhostRider88 skrev:Strøken CSTakker så mye, har ventet lenge for å finne en i god stand. Skal gjøre mitt ytterste for å ha den slik, selv om den skal brukes.Akkurat slik de skal/burde være
Ser du har fått på nye felger, men helt ærlig så syns jeg at de OZ felgene med flere eiker var finere. Men smaken er som bakenden er delt
Skal innrømme at jeg digger de OZene som stod på bilen! Men, de var ihjelkjørt/kantkjørt så det holder på bane, hadde fått skrue i ene dekket, og deler av dekket var revet av på siden. Så var så og si farlig å kjøre med de på veien, fikk disse billig hos en kompis. Felgene er brukt, men står heeelt nye dekk på dem

OZene blir forøvrig brukt som banefelger når jeg har meg noen lufferunder på Eikås i Bergen

James skrev:Konge bil med nye gromme felger! Kledde bilen bra syns jeg!Jepp, synes bilen kledde de godt

Men trenger spacere!! Noen som vet hva jeg burde gå for bak, skrudde spacere, eller bare bytte boltene i navet og sette på vanlige spacere? Tenker på sikkerhet og slitasje!
- Toyota Celica Turbo 4wd Carlos Sainz Limited Edition, #3268/5000.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.