TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kpturbos Starlet prosjekt..

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #289477  av Lørnings

Åssen går det?Hvordan ligger du an i forhold til tidsplanen (17.mai? :wink: )
 #289552  av tettwatt

Helt fantastisk fett, håper du rekker å få den kjørbar til 17.mai :D
Og bare fortsett å gå bananas med kameraet, det finnes ikke noe som heter for mange bilder, vi er avhengige :mrgreen:
 #289856  av Shaggylaggy

Griserått dette ;) får håpe på å se deg på banen en dag =) Ble du ferdig til 17.mai? er bare 1,5 time igjen nå :P
 #289945  av Arne rebel

Kpturbo skrev: Men helt ferdig blir jeg ikke, har masse som skal gjøres over tid... Må jo ha litt og plukke på når frua slår seg vrang vettu :wink:
He-He.Her kjenner jeg meg igjenn, jeg kan ikke annet en å føle med deg, det er ikke lett når følelsene tar overhånd....men ting roer seg mot slutten av perioden. Uansett et prosjekt med kvalitet på arbeidet som blir utført 8)
 #289953  av kvassheim

Kpturbo skrev:Jepp. Jeg rakk det :D .. Fra torsdag morgen kl8 så jobbet jeg 42timer i strekk :?. men kl 1 natt lørdag så satt jeg på motorveien med ett stort smil. Vi rakk og få kjørt litt på bremserulla på jobben og det ble 405hk på 1,5bar trykk men vi sleit med høy vanntemp så vi ga oss etter en time. Men dessverre så sliter jeg litt med ladetrykket så nå kjører jeg på 1bar. Men faen det drar, no så inni hælvete :D .
Etter og ha kjørt opp ca 80liter bensin så har jeg funnet endel ting som må endres, men ingen store greier. Men nå skal jeg roe ned tempo litt og ta det etterhvert....
Skal få tatt noen bilder på mandag....
*sikle, sikle*
 #289969  av Sven

Kpturbo skrev:Jepp. Jeg rakk det :D .. Fra torsdag morgen kl8 så jobbet jeg 42timer i strekk :?. men kl 1 natt lørdag så satt jeg på motorveien med ett stort smil. Vi rakk og få kjørt litt på bremserulla på jobben og det ble 405hk på 1,5bar trykk men vi sleit med høy vanntemp så vi ga oss etter en time. Men dessverre så sliter jeg litt med ladetrykket så nå kjører jeg på 1bar. Men faen det drar, no så inni hælvete :D .
Etter og ha kjørt opp ca 80liter bensin så har jeg funnet endel ting som må endres, men ingen store greier. Men nå skal jeg roe ned tempo litt og ta det etterhvert....
Skal få tatt noen bilder på mandag....
Åååå, jeg kan nesten kjenne følelsen din når jeg leser det. Misunner deg :D
 #290050  av mk1 black limited

Gjett hvem som dukket opp på IDCN's treff på Gardermoen i dag...:-)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Større bilder her.

Hyggelig å hilse på deg, forresten! :-)
 #290173  av Reidar solaas

Helt rått :D Bare å nyte synet av bildene 8)
 #290185  av Lørnings

Heftig!! En camber foran som ikke ligner noen ting da! :P
Somsagt Stian, trenger du vekt på høyre side en dag du passerer asker, så får du si ifra! :wink: Alt jeg kan friste med til gjengjeld er en tur i supra'en :P Det er sånn samme effekt som deg kanskje på 1 bar, og dobbelt så tung bil, så er ikke mye å skryte av=P
 #292897  av Supramk3turbo

Strøkent, du bytta greit ut fangern med en IC, he he. Knall tøft :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9