Arne rebel skrev:Fikk uventet arbeidslyst lørdagskveld (dvs sjefen har "uka", noe som for meg medfører at det er best å rømme hjemmetEr et vanlig problem at det motorfestet foran girkassen ryker. Gjorde det på min og, likte ikkje rivstart med sint clutch og R888 (skjønner det ikkje) og satte igang med å bytte gearkassen som tok kvelden på Dagali med en gammel gearkasse jeg hadde liggende. Legger ved et bilde av skadene, små hull rundt hele diffen, også inne i cluth-huset
Fant også ut at det fremre orginale gearkasse festet i karosseriet hadde gått opp i punksveisen ifremkant. Dette er det eneste orginale festet jeg ikke har forsterket, men det må jeg nok gjøre nå
![]()
Testet også ut en liten ide jeg har som går på plassering av en liten turbo. Jeg er nybegynner på "tvangsmata" motorer, så kunne denne plasseringen fungere med tanke på lengde fra manifoil og oljeretur (ca 10cm fra underside turbo til underside bunnpanne)?


MR2 MK1b - Legenden