TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder/Film, Sommertreff 2008

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #292910  av memo

Fikk et par bilder av noen toyotaer og, kanskje det er noen her inne?
litt størrelse på disse slik at noen kan bruke som wallpaper ellernoe :)

flere uredigerte bilder på http://www.apatisk.com/acr

EDIT; samt http://www.apatisk.com/gallery - under motorsport ;)
Vedlegg
IMG_9711wtmk.jpg
IMG_9711wtmk.jpg (945.54 kiB) Vist 123 ganger
IMG_9813wtmk.jpg
IMG_9813wtmk.jpg (920.05 kiB) Vist 234 ganger
 #292981  av TTM

Tenkte å starte en tråd der folk kan poste bilder og filmer fra treffet.

Jeg kom meg ikke nedover før utpå lørdagen og fikk ikke med meg hele treffet, så jeg er veldig gira på å se bilder og filmer fra helga. Selv var jeg ikke flink å knipse eller filme, så dem som har må gjerne legge det ut her.

Ellers var det veldig trivelig å hilse på folket her på forumet, gleder meg til neste treff!

Legger ved en link til en liten film av min supra og tevo supraen på langsletta som en kompis filmet. :D

#293002  av celicagt4205nord

#293145  av Stiansen

Takk for et trivelig treff folkens, morro å møte gamle kjente og nye folk :)
Fikk hilst på Tojo, TTM og Master, morro å møte dere gutter :)

Ellers, så ligger bildene mine i bildetråden min litt lengre opp på mediaforumet :)
Prøvde å få tatt litt bilder av Supraen din, Tord, men bror din kjørte bare en runde så jeg fikk ikke et eneste bilde av den :P
 #293151  av Thomas S

Den blå Supraen var ganske lik den fra VIsionBoy filmene.
Sinnsyk fin bil :D
 #293242  av TTM

Stiansen skrev:Takk for et trivelig treff folkens, morro å møte gamle kjente og nye folk :)
Fikk hilst på Tojo, TTM og Master, morro å møte dere gutter :)

Ellers, så ligger bildene mine i bildetråden min litt lengre opp på mediaforumet :)
Prøvde å få tatt litt bilder av Supraen din, Tord, men bror din kjørte bare en runde så jeg fikk ikke et eneste bilde av den :P

Trivelig å hilse på ja. :D Jeg prøvde å se etter deg for å ta deg på en tur, men jeg fant deg ikke. Fikk jo bare kjørt på søndagen, så det ble litt travelt uansett med mange jeg hadde låvet tur til.

Du prøvde sikkert å knipse da røret fra turboen hoppet av. Da ble det bare en runde eller to før han måtte kjøre inn igjen. Men jeg kjørte stort sett hele søndagen, bortsett fra de periodene det regnet. R888 dekkene funket ikke så bra da. :lol: Bilen funken ellers helt perfekt, bortsett fra at bremsene var veldig dårlige. Det hydrøyliske brekket lekker, så bremsene er helt rare. Men det blir fikset, og jeg gleder meg til neste treff! :D