TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montering av kompressor ++is 200 (med bilder)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #293229  av csstian

Logoen til streetdesign var bare meningen å ha på på treffet.Litt reklame til gutta som har skaffet det meste til bilen.Er ikke så værst å kjøre på 20",eneste er at man må konsentrere seg ganske for å ikke ødelegge felger å dekk på di nydelige veiene vi har hær i nord :evil: det er 225/30-20 foran og bak.Med 35 i innpress på felgene.Har valset inn kanten på hjulbuer bak + at di nye framskjermene er noe dreddet forhold til di orginale.
Er artig med gode tilbakemeldinger etter så mye tid å penger som er lagt i.
Takk takk :D

Re:

#297981  av ingo83

csstian skrev:Var kanskje ikke så rart at jeg ikke blei innponert på første prøvetur,røret på ic var hoppet av så det var null trykk :oops:
Nå ladder den med 0,3 å det blei en helt annen bil :D
Men mener å ha sett en plass at mann kunne kjøre med 0,8,Noen som vet :?:

Ville vært litt forsiktig med å lade den på 0,8 bar. Kan bli for mye med tanke på toppen på motoren. kan bli for høyt trykk for denne.
 #297985  av csstian

ingo83 skrev:
csstian skrev:Var kanskje ikke så rart at jeg ikke blei innponert på første prøvetur,røret på ic var hoppet av så det var null trykk :oops:
Nå ladder den med 0,3 å det blei en helt annen bil :D
Men mener å ha sett en plass at mann kunne kjøre med 0,8,Noen som vet :?:

Ville vært litt forsiktig med å lade den på 0,8 bar. Kan bli for mye med tanke på toppen på motoren. kan bli for høyt trykk for denne.
Ja jeg vet det i deg.Maks trykk før oppgradering av stempel og råder er 0,5
 #298130  av csstian

QuiNlan skrev:Avensisen er det vel ikke bakhjulstrekk på? Det er vel et must etter at du har hatt Lexus? :)
Jo du har et poeng der.Men snakkes om at den kommer med 4wd.Så vi får se.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8