TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hjelp for bytte av reg.reim celica gt4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #283380  av bluesmoke

jeg skal bytte reg. reima på bilen, og jeg er usikker på om jeg tør gjøre dette selv hare byttet på sierra doch men det er jo to verdener går jeg ut ifra. og reg.reim er noe som sikkert flere skal/tenker gjøre å må gjøre. så jeg vill at denne tråden skal bli en how to change reg. etterhvert vil jeg ta og redigere så det blir en lett og oversiktlig side. kommer også til og ta bilder når jeg skifter i dag å legge inn som problemområder og rett og slett for å dokumentere så man får tingene på plass igjen. håper dette er noe som flere hiver seg på.

husk intet tips er for lite :)
 #293255  av James

WildRover skrev:Noen som vet ca. tid på verksted for reg.reim-bytte med vannpumpe? Har ikke kontaktet noen verksteder ennå, men bare sånn at jeg har en vis peiling på pris.
De regner ca. 4-5 timer hos verksted. Koster en del å bytte reg. reim med vannpumpe på disse bilene...
 #293264  av WildRover

Ok. Kjøper man reg-sett på ebay og lar et verksted skifte, kommer det seg på +/- 5000,- da. Ikke så ille det synes jeg, har jo garanti å da så. Pluss alt prakket man slipper selv :D
 #293289  av James

Klarer det på ca.5000,- ja om du finner et kit til en god pris på Ebay. Kan være en idè å skifte servoreim, dynamoreim nårman først er igang. Koster ikke så myefor de om jeg husker rett. Jeg tok isåfall alt samtidig...