Hei!
Har for første gang siden jeg kjøpte bilen(1 år) bestemt meg for å ta den inn på verksted. Grunnen er egentlig kun
fordi jeg har fått nye dekk, og trenger å få de på felg. Siden jeg skal på et verksted for å få fikset dette, tenkte jeg
å slå flere fluer i samme smekk. Jeg har fundert på et lokalverksted, men egentlig mest på Toyota Nordvik i Bodø.
Det er foresten snakk om en Celica GTi 93' mod.
Tingene som skal gjøres er:
PRIMÆRT:
- Få dekk på felg + avbalansering osv.
- Forstillingskontroll/justering
Ta dette samtidig mens jeg er på verksted?
- Bytte kontaktledninger til startmotoren
- Fikset DEFA-alarm(kan ikke lukke opp bilen med defanøkkelen, kun låse)
- Oljeskift på motor og girkasse
- Modifisere på en ny eksospotte som jeg har liggende.
Vet priser på de primære tingene jeg skal få gjort, men når det gjelder de småtingene så er det kun oljeskiftet som jeg fikk
pris på. Når jeg var innom det lokale verkstedet viste han som jobbet ikke hva det ville koste å gjøre de småtingene. Han
mente at det kunne bli dyrt å få modifisert potta på. Hva tror dere? Skal vel ikke bli så dyrt vel?
Har for første gang siden jeg kjøpte bilen(1 år) bestemt meg for å ta den inn på verksted. Grunnen er egentlig kun
fordi jeg har fått nye dekk, og trenger å få de på felg. Siden jeg skal på et verksted for å få fikset dette, tenkte jeg
å slå flere fluer i samme smekk. Jeg har fundert på et lokalverksted, men egentlig mest på Toyota Nordvik i Bodø.
Det er foresten snakk om en Celica GTi 93' mod.
Tingene som skal gjøres er:
PRIMÆRT:
- Få dekk på felg + avbalansering osv.
- Forstillingskontroll/justering
Ta dette samtidig mens jeg er på verksted?
- Bytte kontaktledninger til startmotoren
- Fikset DEFA-alarm(kan ikke lukke opp bilen med defanøkkelen, kun låse)
- Oljeskift på motor og girkasse
- Modifisere på en ny eksospotte som jeg har liggende.
Vet priser på de primære tingene jeg skal få gjort, men når det gjelder de småtingene så er det kun oljeskiftet som jeg fikk
pris på. Når jeg var innom det lokale verkstedet viste han som jobbet ikke hva det ville koste å gjøre de småtingene. Han
mente at det kunne bli dyrt å få modifisert potta på. Hva tror dere? Skal vel ikke bli så dyrt vel?

Toyota Avensis 2007 D4D
Toyota Celica 1993 2.0 GT
Toyota Celica 1993 2.0 GT