"Her er dyno-arket til bilen, 937,4 hk på hjula så langt.
Dette ble gjort på 109 oktan racefuel, 2,1 bar og turtallssperre på 7500 omdr./m.
Kammene ble justert underveis og det endte med at vi fikk 40 hk mer på 0,9 bar enn før justering.
Neste runde på dynoen blir turtallssperra flytta 1000 omdreininger opp til 8500.
Da håper vi å passere 1000 hk på hjula med ca. 2 bar trykk

"
Dette er hentet fra Prosjekttråden til FullCarbon-Supraen til TEVO/Japan Tuning.
Merkelig at dette ikke er kastet inn i denne tråden.
Det ligger også bilde av benkingen. Denne grafen på oppgitt oppsett virker svært fornuftig. Det er derfor moro å lese at på denne mappen har de 650hk på 6500omin, mens toppeffekt kommer på 7500omin/ca 1000hk). Altså har de mistet nesten 300hk på 6500omin siden sist.
Og når det til slutt viser seg at man må kjøre på høyoktan og øke Omin med 1000, så er vel denne diskusjonen død, for nå har de jo selv bevist at de forrige tallene ikke stemte.