TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica treff i Bergen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #293422  av James

Driver å samler en gjeng til et Celica meet for tiden... Fått med 5 personer ink. meg selv så langt...
Flere som vil henge seg på? Tenkte å få det til neste lørdag (28/6) på kvelden engang.
Noen som har noe formening om hvor vi kan møtes og evt. tidspunkt? :)
Sist redigert av James den 22 jun 2008 17:29, redigert 2 ganger totalt.
 #293472  av Daniel HS

Regner med jeg er en av de fem.. :) Skal se om ikke jeg klarer å dra med meg noen Celica folk jeg også... :wink:

Edit: Trykkleif
Sist redigert av Daniel HS den 22 jun 2008 23:06, redigert 1 gang totalt.
 #293473  av Daniel HS

Forresten, mener ikke du 28.06?
 #293479  av Raymond F

Kjem sikkert eg og.
Kunne kansje funne ein plass som er under tak. Muligheten for regn er stor trur eg. hehe
 #293641  av James

Daniel HS skrev:Regner meg jeg er en av de fem.. :) Skal se om ikke jeg klarer å dra med meg noen Celica folk jeg også... :wink:
Du er en av de fem ja :wink:
 #293643  av James

Daniel HS skrev:Forresten, mener ikke du 28.06?
Mente 28/6 ja. Litt kjapp i tastingen... :)

Hvor skal vi evt. møtes da? Hadde ikke vert noe dumt med tak med tanke på været ja
 #293700  av Daniel HS

Steder med tak er jo begrenset. Men har jo Vestkanten bl.a., der sier ingen noe så lenge det ikke blir herjing og bråk. Andre steder kan jo evt. være Kilden senter. Noen som har andre forslag?

Men kjipt å stå under tak hvis det blir kanonvær. Kan jo si at dersom det er opphold/sol kan vi treffes på Hurtigrutekaien, og dersom det regner kan vi møtes en av de ovenevnte stedene? Eller et annet sted hvis noen har et annet forslag :)
 #294006  av James

Ser ut til at det blir fint vær alikavell på lørdag, men været skifter for her på vestlandet...
http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/B ... arsel.html

Det er isåfall blitt bestemt mellom at vi møtes på Kinden senter på Nordås kl.20.00 på lørdag om det skulle regne.
Om det skulle bli fint vær ,møtes vi på Hurtigrutekaien kl. 20:00 8)
 #294010  av Daniel HS

I'll Be There...
 #294267  av Daniel HS

Noen andre som dukker opp :?:
 #294290  av James

Været ser ut til å holde seg bra for lørdagen!
Vi møtes på hurtigrute terminalen ute ved nøstet kl. 18:30
Blir bra dette! :)
 #294411  av Thomas S

Noen bilder fra treffet? Skulle egentlig ta turen men måtte jobbe litt ekstra på lørdag :?