TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vidarb`s Auris

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #293568  av VidarB

Da var jeg omsider ferdig med min Auris. Det ble full TTE pakke og 19" felger.
Eneste planer jeg har for bilen nå er nytt gitter i front, en fin DIN2 spiller og en aktiv sub.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #293683  av EXS

fet bil;)

vilket motoralternativ?
 #293808  av lexusmann

Fin bil, ja... :wink: Hva slags motor er det i'n?
 #293813  av GhostRider88

lexusmann skrev:Fin bil, ja... :wink: Hva slags motor er det i'n?
ifølge siggen hans, så er det en Auris 1.6 TTE ;)
 #293815  av lexusmann

GhostRider88 skrev:
lexusmann skrev:Fin bil, ja... :wink: Hva slags motor er det i'n?
ifølge siggen hans, så er det en Auris 1.6 TTE ;)
Ehem...så ikke det i farten... :oops:
 #293866  av VidarB

Jepps, bare 1.6 :oops: menmen halv spreke 124hester, det holder så vidt :)
 #293959  av lexusmann

Hehe, går sikkert det også...a pro pos hestekrefter, hvor mange hester skal 1, 3 efe'n(e10) ha? har hørt 88 men i vognkortet mitt står det 55 kw som jo gir 70- 75 hester...er dette skrivefeil eller?eller har jeg en sånn kjip versjon? :lol:
Mulig jeg regner feil, da...Beklager hvis offtopic...
Da Aurisen kom, prøvde jeg den med 2 liter diesel (126 hester??), og den opplevde jeg som nokså sprek, men så ser det ut som jeg blitt vant med den vesle 1, 3 liters sleeperen... :lol:
 #293983  av VidarB

lexusmann skrev:Hehe, går sikkert det også...a pro pos hestekrefter, hvor mange hester skal 1, 3 efe'n(e10) ha? har hørt 88 men i vognkortet mitt står det 55 kw som jo gir 70- 75 hester...er dette skrivefeil eller?eller har jeg en sånn kjip versjon? :lol:
Mulig jeg regner feil, da...Beklager hvis offtopic...
Da Aurisen kom, prøvde jeg den med 2 liter diesel (126 hester??), og den opplevde jeg som nokså sprek, men så ser det ut som jeg blitt vant med den vesle 1, 3 liters sleeperen... :lol:
Auris med 1,3 motor? Fins det?
 #293987  av lexusmann

Oj, ble veeeldig knotete forklart...mente corollan min, så klart...beklager... :oops:
 #294397  av lexusmann

Ingen som vet dette altså??
 #294419  av Thomas S

Stilig bil ja :D Kommer Aurisen i T-Sport versjon eller begynner de å gå vekk fra det?
 #294421  av VidarB

Thomas S skrev:Stilig bil ja :D Kommer Aurisen i T-Sport versjon eller begynner de å gå vekk fra det?
Nja, du får jo Auris X med 2.2 177hk diesel motor som råeste utgave, men T-sport utseende må du velge som ekstrautstyr.
 #294478  av Bamsemoms

Endelig å se en til som har fått på tte pakka. Men forstår at du ikke kjøper TTE eksosen. Det har jeg og den er ikke billig. Har du gjort noen endring inne i bilen?
 #294496  av VidarB

Bamsemoms skrev:Endelig å se en til som har fått på tte pakka. Men forstår at du ikke kjøper TTE eksosen. Det har jeg og den er ikke billig. Har du gjort noen endring inne i bilen?
TTE-eksosen er jo en smule overprisa ja! Kosta meg 1500 å to timer arbeid å lage mitt eget.
Nei ikke gjort noen endring innvendig, borsett fra tøymatter... Skal hive inn en pioneer din2 spiller, men borsett fra det så orker jeg ikke mer :)