Lørnings skrev:Peil Olja!!Fort som faen!Har gjort det. Olja er midt i mellom min. og maks, så må vel være noe annet.
Er sikkert noe dyrt.

Lørnings skrev:Peil Olja!!Fort som faen!Har gjort det. Olja er midt i mellom min. og maks, så må vel være noe annet.
iskrem skrev:Det er en annen lyd også, men usikker på om den skal være der eller ei.tror ikke det var noe lyd på de klippene i det heletatt jeg... jeg hørte ikke noe (altså, muta eller noe)Du hører de i disse klippene.
http://www.epic-fail.net/oljetrykk.3gp og http://www.epic-fail.net/motorlyd.3gp
Shaggylaggy skrev:nå fikk jeg lyd:P var Qt'n min som kødda litt. i forhold til mitt oljetrykk er ditt litt merkelig, men nå har jo jeg ny pumpe og alt annet nytt også. mitt trykk ligger likt som ditt på tomgang, men når jeg ruser opp littegrann, så øker det med en gang (opp til litt over 2). Den lyden du har på filmen der du filmer panseret, synes jeg hørtes ut som rådebank, klart nå er dett litt dårlig lydkvalitet da, så ikke skyt meg.Vel, rådebank kan vel forårsake dårlig trykk kan det ikke? Haha.
iskrem skrev:... ja og vica versaShaggylaggy skrev:nå fikk jeg lyd:P var Qt'n min som kødda litt. i forhold til mitt oljetrykk er ditt litt merkelig, men nå har jo jeg ny pumpe og alt annet nytt også. mitt trykk ligger likt som ditt på tomgang, men når jeg ruser opp littegrann, så øker det med en gang (opp til litt over 2). Den lyden du har på filmen der du filmer panseret, synes jeg hørtes ut som rådebank, klart nå er dett litt dårlig lydkvalitet da, så ikke skyt meg.Vel, rådebank kan vel forårsake dårlig trykk kan det ikke? Haha.
Shaggylaggy skrev:Tror ikke man kommer til å høre den ved høyere turtall, bråker jo litt denne motoren.iskrem skrev:... ja og vica versaShaggylaggy skrev:nå fikk jeg lyd:P var Qt'n min som kødda litt. i forhold til mitt oljetrykk er ditt litt merkelig, men nå har jo jeg ny pumpe og alt annet nytt også. mitt trykk ligger likt som ditt på tomgang, men når jeg ruser opp littegrann, så øker det med en gang (opp til litt over 2). Den lyden du har på filmen der du filmer panseret, synes jeg hørtes ut som rådebank, klart nå er dett litt dårlig lydkvalitet da, så ikke skyt meg.Vel, rådebank kan vel forårsake dårlig trykk kan det ikke? Haha.hehe.. men få noen som kan det, til å høre på lyden din. der det sånn at den bare kommer på et spesielt turtall (2-3000), eller er den der hele tida?
Shaggylaggy skrev:Prøv toyota grorud, eller hvam:P hehe;)Har fått det bekrefta av noen som er litt mer bilkyndig enn meg, så har gått til innkjøp av en 7M motor fra Toyparts.
Men jessheim er jo så nære meg at det burde vurderes å lage et lite treff