Larsen skrev:Syns ikke lakk fargen var spesielt pen så da matcher vel dekoren. Ikke for å være slem, men det er min oppriktige mening.spurte ikke om lakken og ang den så lakkerte jeg den ikke fordi du å andre skal synes den er pen så hva du mener om lakken må jeg desverre si at jeg driter i hva du mener. å en annen ting så forstår jeg ikke folk som deg som ødelegger en tråden til andre med sånn utspill.
kai skrev:Jeg sa også hva jeg mente om dekor på bilen så jeg svarte deg vell egentlig på spørsmålet. Hvis du ikke forstod hva jeg sa. så betydde det at jeg synes du skal droppe dekoren. Jeg kan ikke se at jeg på noen måte har ødelagt tråden din.Larsen skrev:Syns ikke lakk fargen var spesielt pen så da matcher vel dekoren. Ikke for å være slem, men det er min oppriktige mening.spurte ikke om lakken og ang den så lakkerte jeg den ikke fordi du å andre skal synes den er pen så hva du mener om lakken må jeg desverre si at jeg driter i hva du mener. å en annen ting så forstår jeg ikke folk som deg som ødelegger en tråden til andre med sånn utspill.
kai skrev:mulig jeg ikke skjønnte den. det jeg mener du skrev var at lakkenfargen på bilen ikke var noe fin så da spilte det liten rolle hvordan dekoren var ?så hvis vi ikke har noe pent å si om dekoren så kan vi bare la være å kommentere den å?
celicagt4205nord skrev:Nei,om noen ikke har noe positivt å bidra med så trenger de ikke å si så mye. Lakkarbeidet ser meget bra ut,og fargenkai skrev:mulig jeg ikke skjønnte den. det jeg mener du skrev var at lakkenfargen på bilen ikke var noe fin så da spilte det liten rolle hvordan dekoren var ?så hvis vi ikke har noe pent å si om dekoren så kan vi bare la være å kommentere den å?ingen grunn til å være hårsår bare fordi du fikk en negativ kommentar på lakken...
hmsilset skrev:Enig. Larsen's innlegg i denne (og ettpar andre den siste tiden) er i beste fall unødig.celicagt4205nord skrev:Nei,om noen ikke har noe positivt å bidra med så trenger de ikke å si så mye. Lakkarbeidet ser meget bra ut,og fargenkai skrev:mulig jeg ikke skjønnte den. det jeg mener du skrev var at lakkenfargen på bilen ikke var noe fin så da spilte det liten rolle hvordan dekoren var ?så hvis vi ikke har noe pent å si om dekoren så kan vi bare la være å kommentere den å?ingen grunn til å være hårsår bare fordi du fikk en negativ kommentar på lakken...
er knalltøff! Alle som pusser opp en sånn bil fortjener skryt! Hvor får du tak i sånn dekor kai?