TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Veteranbil til Bryllup i Nord-Trøndelag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #294011  av Ivar

Heisann.

En venn av meg skal gifte seg og de trenger en veteranbil til bryllupet som skal holdes i Stiklestad Kirke, lørdag 19/07.

Er det noen her som kjenner til noen med en fin bil som kunne tenke seg et slikt oppdrag, ideelt sett ikke til skampris?
Det er 10 minutter kjøretur fra kirken til festlokalet, så det er ikke lange turen. Gjerne med sjåfør.

Alpher? Chris? :)
 #294138  av chris

Ivar skrev:Heisann.

En venn av meg skal gifte seg og de trenger en veteranbil til bryllupet som skal holdes i Stiklestad Kirke, lørdag 19/07.

Er det noen her som kjenner til noen med en fin bil som kunne tenke seg et slikt oppdrag, ideelt sett ikke til skampris?
Det er 10 minutter kjøretur fra kirken til festlokalet, så det er ikke lange turen. Gjerne med sjåfør.

Alpher? Chris? :)
Beklager, kjenner ikke til noen :(
 #294148  av ArildM

Har en gammel Oldsmobile men er dessverre ikke ferdig oppusset enda.
Kommer ikke på noen i farta som har noen heller, kjente en som hadde en Limmo men den ble solgt.
 #295108  av BT-GTI

nå hadde du sjansen i går på nord europas største amcar treff i lillestrøm. 4juli vet du..
 #295254  av @lpher

Hmmm...er vel strengt tatt bedt i brylupp selv jeg...den 19/7...muligens i samme kirke! :D

...har dessverre ingen konkrete biler som egner seg forhånden jeg heller ;)
 #295257  av Ivar

Okei.

Jeg driver fortsatt med en "massiv" ringeliste til eldre herremenn med "rare" interesser. Er ikke dritinnstilt på harry amcar, men vi får se. :)