min nye mr2 mk1.
den gamle svarte solgt. denne var ferdig brukt opp og uten skilt.
den nye blir brukt nå fram til etter gatebil juli så skal motoren settes inn, bremses på nytt, kansje klar september?. bremset 260hk på hjulene og 300nm på 3500rpm. fikk ikke noe riktige tall over dette pga topp pakning defekt. så mye mye mye mere hente. (blåste pakningen)
det blir nye mods som vannkjølt ic. HKS topp pakning (ikke cometic søppel). vanlig eksos. blir ikke noe kapping og tull med denne. pga skilt!
den gamle svarte solgt. denne var ferdig brukt opp og uten skilt.
den nye blir brukt nå fram til etter gatebil juli så skal motoren settes inn, bremses på nytt, kansje klar september?. bremset 260hk på hjulene og 300nm på 3500rpm. fikk ikke noe riktige tall over dette pga topp pakning defekt. så mye mye mye mere hente. (blåste pakningen)
det blir nye mods som vannkjølt ic. HKS topp pakning (ikke cometic søppel). vanlig eksos. blir ikke noe kapping og tull med denne. pga skilt!
Vedlegg
mg6816bt9.jpg (132.37 kiB) Vist 1475 ganger
Mr2_Drift_II_by_HiiP.jpg (85.17 kiB) Vist 1477 ganger
Mr2_drift_I_by_HiiP.jpg (94.82 kiB) Vist 1474 ganger
Sist redigert av steffen karlstad den 24 jun 2008 22:54, redigert 2 ganger totalt.
-mr2 mk1 1985mod.
4agte "trackday"
x-mr2 mk3 2000mod.
MWR turbokit (gt28rs). powerFC. MWR630cc dyser. MWR oljekjøler kit. fidenza clutsh. moroso alu bunnpanne.
4agte "trackday"
x-mr2 mk3 2000mod.
MWR turbokit (gt28rs). powerFC. MWR630cc dyser. MWR oljekjøler kit. fidenza clutsh. moroso alu bunnpanne.