TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 550 dyser lexus afm problem

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #295031  av mulle-mek

har montert 550 dyser og lexus lmm putrer og fiser på tomgang og et stykke oppover i turtallet til ca 2500 rpm går på 5 syl føre høres de ut som skal bytte plugger tenkte jeg men noe sier meg at kanske jeg må ha høyere bensintrykk kom gjerne med forslag har prøvd å dra ut lmm men da startern ikke så den er ok tror også jordingen til coilpakka er ok hatt alt av 2 ggr help pl :twisted: :twisted:
 #295091  av tojo

Her finner du den infoen du trenger å vite ang Lexus/550 : http://suprasonic.org/lexusriemer/lexusnotes.html
 #295112  av mulle-mek

hmm fkn mye å lese takk skal du ha skal du ha med supran til halden hvis du skal send en pm så jeg får kikket på den :D puh har nå lest og kommer til samme konklusjon justerbar bensin trykkmåler noen som kan anbefale en regulator og hvilket trykk holder de med 3.3 ?
 #295116  av tojo

mulle-mek skrev:hmm fkn mye å lese takk skal du ha skal du ha med supran til halden hvis du skal send en pm så jeg får kikket på den :D puh har nå lest og kommer til samme konklusjon justerbar bensin trykkmåler noen som kan anbefale en regulator og hvilket trykk holder de med 3.3 ?
Ja planen min er å kjøre Supra til halden i ferien. Sender PM(evnt. SMS når jeg nærmer meg,send gjerne Tlf.nr på PM)
Aeromotive har meget gode bensintryksregulatorer eks: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Supra-Ae ... enameZWDVW
 #295120  av mulle-mek

har funnet en i danmark hva tror du om denne på turbomotor.dk prøvde å linke men fikk ikke til ingen nerd på data bedre til å skru heldigvis hehe
Vedlegg
Btr.jpg
Btr.jpg (30.45 kiB) Vist 412 ganger
 #296063  av Lørnings

Jeg mener å ha lest et sted at man lager/kjøper et eller annet til å sette inn i orginal regulatoren, men jeg husker ikke akkurat. Det ligger ihvertfall ute på nettet et sted, også kan du vel høre, det er vel flere her inne som kjører med lexus afm..qurtis b.la men han har vel kanskje annen bensintrykksregulator fra før.. send en mail til toyparts, kanskje han har noen tips..=)
 #296326  av mulle-mek

har demontert de skal få trykktestet dem er litt usikker om alle er med noen med erfaring fra venom dyser har lest på supras.nu om en som ikke ville ha venom men kjerra maler som en katt me de gamle dysene :D