TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top gear sesong 11 igang

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #293828  av ArildM

Så den i gård kveld, great show :mrgreen:
 #293841  av sindrejl

herlig som vanlig.. jeg rista litt oppgitt på hodet når jeg nok en gang hørte: "how hard can it be!?" :P
 #293896  av James

Haha, sinskykt bra episode og start på sesong 11 ! Lo så jeg grein :lol:
 #294118  av inzane2012

blir bare bedre og bedre, synd det er så få episoder i hver sesong... og håper inderlig di prøver å skyte opp ei ny "romferje" beste jeg har sett på tv:)
 #294130  av Larsen

inzane2012 skrev:blir bare bedre og bedre, synd det er så få episoder i hver sesong... og håper inderlig di prøver å skyte opp ei ny "romferje" beste jeg har sett på tv:)
Det har vel blitt et mer ekslusivt show. BBC vil vel helst at konseptet deres med top gear ikke blir oppbrukt for fort. De har jo ihvertfall et enormt budsjett så det blir garantert like morro denne sesongen!
 #294162  av inzane2012

Larsen skrev:
inzane2012 skrev:blir bare bedre og bedre, synd det er så få episoder i hver sesong... og håper inderlig di prøver å skyte opp ei ny "romferje" beste jeg har sett på tv:)
Det har vel blitt et mer ekslusivt show. BBC vil vel helst at konseptet deres med top gear ikke blir oppbrukt for fort. De har jo ihvertfall et enormt budsjett så det blir garantert like morro denne sesongen!
ja er ikke i tvil om at BBC har ett enormt budsjett, bare den "romferja" kosta nok en stor sum penger, men dette er nok ett av mine desidert favoritt program, ler så jeg griner hver gang:)
 #295270  av inzane2012

ja vist det som står på linken der stemmer så må jeg si meg enig med james og richard... greit nok at det er gamlingen som stortsett styrer showet, men jeg syns at di to andre bør få vere med på mer av testingen av bilene som di har på showet... men uansett tror jeg ikke dette programmet kommer til å bli like gøy uten james og richard, så blir trist vist di ikke lenger skal vere med etter denne sesongen...
 #295280  av ArildM

Så forrige ukes ep nå (ep3), genialt.
Er en meget god trio de tre, så det blir kjedelig i om de må hente inn nye folk.

Men finnes sikkert ørten sesonger av Topgear med dem som jeg ikke har sett :)
 #295795  av bose

Så siste episode nå :)
INGENTING er som snakketøyet til Clarkson.... :mrgreen:
lo så jeg grein når han var på bensinstasjonen og med GTR`n :mrgreen:
 #296007  av inzane2012

jepp, beste episoden så langt:)

<---- SECRET NUCLEAR BUNKER !!!!!
lo så eg grein!! beste vei skiletet eg har sett noen gang!!!