kommer helt ann på om du har koblet alle ledningene. kobler du en til brekkledningen, en til o2 eksos(lamda) og en til minus, pluss kobling i tenningskontakten så har du MANUEL turbotimer ergo du selv bestemer tiden og turbotimeren funker som en eggekoker. skal du ha den til å lbestemme alt selv så må du fram med flere ledninger/følere noe som ikke er vits. turbotimer er til bruk ved banekjøring, man bruker ikke turboen så mye at den blir så varm og at den spinner så fort at når man vrir om tenninga at olje og vann tilførsel til turboen vil ha noe å si. hadde det vært viktig til daglig bruk så hadde alle turbobiler kommet med dette orginalt. men funker fint om vintern og du har kort vei til jobb så motoren ikke får tid til å bli varm da er den grei til å sette på 2min når du er framme så man slipper å kun kjøre bilen på kaldstartprogram.
ellers apexi hks og alle andre har tegninger og instruksjoner på sine hjemme sider.
91 mr2 turbo widebodykit med 1992-JDM 3sgte, 97 girkasse 98 drivaksler
89 corolla bruksbil