TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top Gears Supra mkIV roadtest

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #29576  av @lpher

Har ikke sett denne heller før jeg ;-)

Likte denne utallelsen best jeg:
"No, this is a car for those who don't care what everyone else thinks. Particularly in Bastard Black, when it resembles Darth Vader's weekend runabout. Get it out of the two-car garage next to the Death Star on a sunny Saturday and annihilate a few civilisations. Excellent. "

LOL ;-)

http://www.topgear.com/servlet/tg?DEST= ... er=01.html

Skrevet av en Chris Maillard...så det er altså ikke bare A-holes som han selvdiggern Clarkson som jobber på Top Gear da? ;-)

@lpher

#29587  av Dalan

Tøff artikkel :)

La nå merke til denne jeg da: "But it has the same problem as all long-bonneted, big-engined posing cars - it intimates strongly that there's something worrying you in the trouser dimensions department"
:mrgreen:

#29610  av chris

Dalan skrev:Tøff artikkel :)

La nå merke til denne jeg da: "But it has the same problem as all long-bonneted, big-engined posing cars - it intimates strongly that there's something worrying you in the trouser dimensions department"
Hehe :mrgreen:

Men bra artikkel da :D

"The point is posing. The rear wing, for instance, must have such a tiny effect at even remotely legal (or moral) speeds that its only use is to add street cred."

#29649  av @lpher

chris skrev:
Dalan skrev:Tøff artikkel :)

Hehe :mrgreen:

Men bra artikkel da :D

"The point is posing. The rear wing, for instance, must have such a tiny effect at even remotely legal (or moral) speeds that its only use is to add street cred."
Det der med vingen gikk faktisk igjen i de fleste Supra-testene som ble gjort 93-95 ihvertfall....den overnfor er en av de snillere variantene :)

Noen gikk faktisk så langt som å påstå at folk som bestilte den MED vinge, burde fått hodet undersøkt :D

Det er snedig åssen bilmoten forandrer seg....over tid.... :)

@lpher