TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er det noen som har kjøpt ksport coilovers fra bsbildeler

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #295908  av |plumbo

lurer på om det er noen som har sånne dempere liggende .
jeg har et problem med og få tak i en svart "mutter" som skal neders på denne dempern . etter en del mailer fikk jeg dette svaret i dag :

Hei!

i følge K-sport, så medfølger disse delene du etterspør, ikke til K-sport sine sett.

legger ved noen bilder så folk vet hva det er snakk om

er det flere som har denne mutteren neders på dempern eller er det bare meg ?
Vedlegg
her er den muttern på neders på dempern
her er den muttern på neders på dempern
DSC01549.JPG (31.51 kiB) Vist 131 ganger
her er den ikke på ( legg merke til driv aksel mansjetten )
her er den ikke på ( legg merke til driv aksel mansjetten )
DSC01550.JPG (36.54 kiB) Vist 133 ganger
om mansjetten etter at denne "muttern" har falt av
om mansjetten etter at denne "muttern" har falt av
DSC01551.JPG (36.11 kiB) Vist 129 ganger
 #296618  av David

når du kaller det en mutter er det ikke så rart dem ikke skjønner hva du mener

den skal være der for å låse høydejusteringa, du har sikkert glemt å stramme den til når du monterte og da rister ting løst
det garantert samme gjenger som resten av markedet bruker og får kjøpt sånt overalt som driver med motorsport, kollevold, gundersen pedersen etc
husk å justere høyden når du får tak i ny, for kan godt tenkes den har rista seg vekk i fra den høyden du satt den i.
 #299576  av junkern

monterte samme coilover kit på mr2 mk1 til christian(tettwatt eller noe sånt), og la merke til at det ikke var "låselokk" på colioverne bak. der er det faktisk ikke gjenget opp en gang. vet ikke sikkert om det faktisk skal være noe lokk der... forøvrig veldig possitivt overasket over kjørekomforten samtidig som de mere sportslige kjøreegenskapene man fikk med disse coiloverne til en så rimelig pris.
 #300490  av |plumbo

hadde jeg bare skjønt hva alt av skru dippe dutter var og hvor ting skulle være så hadde det vært kurrant ;) men det årdner seg etter hvert har fått tak i et ekstra demontert sett fra bs som de skulle ta av disse delene på vet jeg ;)