TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Mk1 mimrer tilbake noen mÃ¥neder

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #295962  av tettwatt

Føler at tiden er inne for å legge ut noen minner fra tidligere i år nå som vi er godt inne i sommersesongen som kan minne oss på hva vi har å se frem til :twisted:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Etter litt lettere inspirert kjøring ned fra blefjell ble det plutselig glatt i den slakkeste svingen på hele veien. Hadde frem til dette ligget sidelengs rundt alle hårnåler og hve enn det måtte være av fine svinger nedover, men til slutt traff jeg fonna i en 40 grader med ekstra bredde :shock: ... Legg merke til hiazzen som ikke hadde sjanse til å trekke meg ut, måtte ringe traktor :D

Og en liten bonus om hvorfor hyttetur med alkholer kan være skummelt:
Bilde
 #295965  av lexusmann

Ble det mye skader, eller ble det med kalddusjen??så noe skummelt ut de fargene på klærne der ja... :lol:
 #295990  av sindrejl

takk.. nå klarte du å ødelegge resten av sommeren min, siden jeg nå kommer til å bruke resten av tiden mot vinteren til nettopp å grue meg til vinteren.. :roll:
 #295991  av hmsilset

:D Skikkelig nais den lua! Liker ikke vinter jeg.Det gjelder de fleste her tror jeg. Eneste bra med det er at
det dukker opp syke tanker om hva som skal gjøres med bilen til våren :P Så når man kommer i gang så viser det seg at man bare har råd til halvparten :lol:
 #296011  av tettwatt

Slapp med skrekken og en ripe på 4 cm helt nederst på frontleppa :D Hadde jeg sklidd ut to meter før eller etter der jeg traff hadde det nok blitt totalvrak i steden, for der var det langt og bratt nedover, så jeg var litt heldig ja 8)