TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 10 august pÃ¥ Rudskogen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #296018  av Kjelliken

Da er det klart for at jeg i allefall kommer innom Japsetreffet på rudskogen 10 August.

Håper på flere herifra kommer også.
 #296021  av Speeder

Jeg skal prøve å komme meg på dette treffet. Ikke vært på japsetreff siden Vålerbanen 2006 :oops:
 #296025  av JK86

dersom bilen min er ferdig tar jeg turen jeg oxo. noe små problemer igjen og løse først
 #296029  av Carina_E

Jeg kommer..... :D og jeg skal ha med camera.... :wink:
 #296040  av James

Kjelliken skrev:Da er det klart for at jeg i allefall kommer innom Japsetreffet på rudskogen 10 August.

Slår følge med deg jeg ,omjeg bestemmer meg forå ta turen :)
 #296051  av CelicaTurbo

Jeg håper så mange som mulig tar seg tid til dette treffet. Det er av de større og bedre treffene i året for dem som foretrekker et fokus på tøffe biler og gode kjøremuligheter fremfor galskapskjøring, salgsboder, silikonberter og campingfylla :lol:
 #296078  av Arne rebel

Går ting min vei lufter jeg for første gang bilen på bane i år 8)
 #296102  av Amund

Arne rebel skrev:Går ting min vei lufter jeg for første gang bilen på bane i år 8)
You know what that means Arne :wink: 8)
Tenkte meg bortover med Lexusen, for å sjå på morroa og kanskje få ein sitte på nokon turer på bana? :roll:
 #296120  av tettwatt

Jeg stiller også definitivt opp, forhåpentligvis med ny motor og nye lisser så jeg får testet ut lille bambi litt på bane og :D Kolonne anyone?
 #296225  av Shaggylaggy

hvis jeg får nye kjølepakka mi, så kommer jeg:D
 #296236  av Kjelliken

James skrev:
Kjelliken skrev:Da er det klart for at jeg i allefall kommer innom Japsetreffet på rudskogen 10 August.

Slår følge med deg jeg ,omjeg bestemmer meg forå ta turen :)
Hadde ikke vert noe problem det James bortsett fra at jeg kjører fra Hamburg og oppover ikke fra Askøy som skulle vert mest normalt i mitt tilfelle..
Men henter ny bil i tyskland og kommer innom med den :)
Sist redigert av Kjelliken den 22 jul 2008 15:26, redigert 1 gang totalt.