TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #296250  av lasse

Larsen skrev:
Thomas S skrev:Du lurte vell ikke noen andre lapper en førerkort til onkel? Politiet tjener ikke så voldsomt bra så det er sikkert lett å kjøpe seg utav problemer :lol:
Ja for det er lett å bestikke noen i dette landet her...

Tror ikke det gitt, hadde nok aldri turt å foreslå noe sånt, hadde nok fått en heftig straff for sånt...
 #296903  av kvassheim

James skrev:
kvassheim skrev:
James skrev:Kjører retning Rudskogen (Gatebil) NU !! Om noen skulle se en grå Celica GT4 langs veien er det sikkert meg... :)
jeg så deg nok :wink:
Tøft ! :) Hvor da? En kompis som kjørte Celicaen for meg de første 3-4 timene da jeg ikke var heelt edru etter å dratt ut drikkingen til kl.7 om morningen på Rudskogen :P
ramla ut av teltet til ei eller aen selv sånn i 7 tida selv jeg.. så bilen stod på gocartbanen.. er så misunnelig på de spacerene dine, og ikke minst på en celica som virker..
 #297779  av Jon Are

I natt skjedde det noe forferdelig. Jeg har syndet. Jeg kjørte Celica i REGNVÆR! :lol:
 #297841  av bose

ahh.. jeg kom hjem fra audunbakken festivalen idag tidlig..06.30 - 10.00 neste dag er en bra arbeidsøkt :lol:

hvem er det du jobber for? jobber du i grimstad?
 #297845  av Larsen

bose skrev:ahh.. jeg kom hjem fra audunbakken festivalen idag tidlig..06.30 - 10.00 neste dag er en bra arbeidsøkt :lol:

hvem er det du jobber for? jobber du i grimstad?
Hehe, Det tar på de jobbene! Spesielt opp og nedrigg. 14:00 til 22:00 her :? Jobber for Grimstad lydservice og Luftslottet (student utested).
 #297960  av kvassheim

Jon Are skrev:I natt skjedde det noe forferdelig. Jeg har syndet. Jeg kjørte Celica i REGNVÆR! :lol:
omg :shock: det har vi vel gjort noen og en hver.. 12 ave maria så er det greit 8)
 #298079  av James

Bilde fra et gatedrag fra natt til mandag :mrgreen:
Vedlegg
n551792256_1077010_5230.jpg
n551792256_1077010_5230.jpg (24.19 kiB) Vist 612 ganger
Sist redigert av James den 05 aug 2008 22:05, redigert 1 gang totalt.
 #298080  av Daniel HS

James skrev:Bilde fra et gatedrag fra natt til søndag :mrgreen:
Gatedrag? Skulle ikke du komme ut på Eikås å kjøre fra deg på søndagen da? Hehe...
 #298083  av James

Daniel HS skrev:
Gatedrag? Skulle ikke du komme ut på Eikås å kjøre fra deg på søndagen da? Hehe...
Jo, var det som var planen :roll: Men var litt i bakrus etter lørdagen ,så kom meg ikke ut av sengen før ut på dagen..
Men er jo mye som skjer framover da.. Kan ikke delta på alt :)
Er det ikke drag på Eikås 23 August? Så blir det Rudskogen med banekjøring i September også... !

Edit: Skrev foresten feil. Gatedragget var natt til mandag. Ikke natt til søndag som jeg først skrev
 #298084  av Daniel HS

James skrev:
Daniel HS skrev:
Jo, var det som var planen :roll: Men var litt i bakrus etter lørdagen ,så kom meg ikke ut av sengen før ut på dagen..
Men er jo mye som skjer framover da.. Kan ikke delta på alt :)
Er det ikke drag på Eikås 23 August? Så blir det Rudskogen med banekjøring i September også... !

Edit: Skrev foresten feil. Gatedragget var natt til mandag. Ikke natt til søndag som jeg først skrev
Hehe... Må jo prøve å være med på så mye så mulig... :wink:

September treffet spøker litt for meg, pga økonomi, skal kanskje til Dubrovnik litt senere i september, men håper jo på å få med meg begge :wink:
  • 1
  • 369
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 1175