TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celica t 16.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #296358  av linda

noen som veit om celica t16 blir levert med 4hjulstrekk??
 #296361  av Daniel HS

linda skrev:noen som veit om celica t16 blir levert med 4hjulstrekk??
Jepp, men de er ganske sjelden... Heter vel Celica GT4 de også, med betegnelsen st165 om jeg ikke tar feil? Isåfall er det vel noen her som kan rette på meg? :wink:
 #296362  av linda

Daniel HS skrev:
Jepp, men de er ganske sjelden... Heter vel Celica GT4 de også, med betegnelsen st165 om jeg ikke tar feil? Isåfall er det vel noen her som kan rette på meg? :wink:

okay,tusen takk. vurderer å ha det på prosjektet mitt men er i tvil om vi får det godkjent.
 #296364  av Daniel HS

linda skrev:
Daniel HS skrev:

okay,tusen takk. vurderer å ha det på prosjektet mitt men er i tvil om vi får det godkjent.
Prosjekt? Lag prosjekttråd da :D Må iallefall komme med litt info her :wink:
 #296391  av Tiendreal

japp den kom med 4 hjulstrekk, disse het Alltrack (chassikode ST165)
 #296393  av sleeper

den heter faktisk 4wd turbo i europa, mens den den heter alltrack usa... chassikonde er som skrivd tildigere st165.. )

( Har en sånn selv...)
 #296686  av linda

har bare kjøpt meg en gammel haug jeg har lyst til å få litt spesiell. målet er å ha den klar til sommeren igjen da. men er første gang jeg prøver meg da så har ikke så grådig peiling liksom. kjekt med dette her da :P
 #296700  av sleeper

linda skrev:har bare kjøpt meg en gammel haug jeg har lyst til å få litt spesiell. målet er å ha den klar til sommeren igjen da. men er første gang jeg prøver meg da så har ikke så grådig peiling liksom. kjekt med dette her da :P

Siden det er første gang du prøver og byugge opp en bil så vil heg anbefalle deg og la den være 2wd og ikke begynne og bygge den om til 4wd.. er MYE jobb og få den til og funke og innebærer at du må kjøpe en org 4wd bil for og få tak i delene du trenger..
ta heller og monter en motor fra en turbo ( 3sgte motor) og gjør den bilen fin som en fwd bil istedenfor... er mye bedre og jekke ned ølitt på planene hvis du skal ha den klar innen neste sommer... :wink: