Riseng skrev: - Det må nok bli 1993mod mht. førstegangsregistreringa er _vesentlig_ billigere enn de nyere modellene. (bruksfradragStemmer nok bra det ja) Snakk om 10-15.000,- mellomlegg for neste årsmodell.

Riseng skrev: - Håper på svart eller RSP.Svart er nok kurant...men husk at en 12 år gammel bil med sort lakk...mest sannsynligvis ikke har så mye glans igjen i lakken dessverre....er jo ikke klarlakk på denne fargen originalt....dessverre...
RSP eksisterer ikke (originalt) så tidlig...dessverre...men jeg skjønner hvorfor du nevner denne fargen ja

Riseng skrev: (Bryr meg egentlig ikke sålenge den er pen i lakken)Enig....
Riseng skrev: - Helst hardtop (er mest fan av disse fordi linjene er mer "smooth"Iiiiik :DWe have a non-beliver here!!)

Men de er jo lettere da...det skal de ha....men muligheten til å ta av taket på en het sommerdag er UERSTATTELIG spørr du meg!

Riseng skrev: Har heller ingenting å si egentlig. Dette skal være mitt lille prosjektAhh

Riseng skrev: - Ikke gått for langt, 150-200.000km må være maks.Smart

Riseng skrev: - Bilen må ha vinge.

Riseng skrev: - Så original som mulig. Vil ikke at det skal være en rævkjørt ungdomsbil.Hmm....som tidligere nevnt...om man har litt is i blodet og tar seg god tid...så lar det seg sikkert gjøre å finne en ikke rasert Supra enda

Riseng skrev: - Automat kasse, eller helst 5.trinns manuell, men får se hva pengene tillater.Jeg må vel innrømme at jeg ville hatt manuell kassa sjøl...rett og slett fordi den kan hente ut det lille ekstra utav motoren

Riseng skrev: - Blir en høyrestyrt JDM N/A. Dette holder for meg i førsten, jeg er ikke så kravstor. Kanskje en liten turbokonvertering etterhvert..

Riseng skrev: Jeg har satt som mål rundt 70.000,- for bilen, og flere importører jeg har snakket med sier dette er fullt mulig. Standen på bilen blir kanskje _litt_ sliten, men hey, jeg liker å ha noe og holde på med!Hmm...oki...prosjekt ja

Riseng skrev: Husker da jeg kjøpte lettsykkelen min for evigheter sia, den var litt sliten den og men den gikk bedre enn de fleste like syklerSuch is life(Helt til jeg kræsja...
)
-Riseng