TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRS Autoteknikk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #296141  av JK86

jeg kjøpte for en god tid siden en rearcut fra trs autoteknikk. dette er en post om mine erfaringer med det firmaet. jeg betalte mer for det enn det man gjør fra foreksempel egon i danmark. men jeg skjønner nå hvorfor. da jeg fikk den levert skulle det vise seg at oppheng og understell hadde noen skader. aksel var brukket tvers av og da jeg ringte de så fikset de det med engang. og i går fant vi ut at noen infestninger i traværs var ødelagte og sendte han bilder og mail på dette. fikk kontakt med han 15sek seinere da han forklarte at de egentlig har ferie straks men han skulle hive seg på det og fikse det me engang. og når rolf sier sånt så blir det sånn. de bruker kanskje litt tid siden de opererer med ett firma fra japan men det er det verdt. så dette er min erfaring så langt. ett utrolig flott og ryddig firma som rydder opp og passer på deg med støtte og hjelp til motoren går og bilen er på veien. takk trs.
 #296142  av ArildM

Godt eksempel på at en får det en betaler for :)
 #296146  av Supramk3turbo

Ja det må jeg si. Virkelig god service... :)
 #296148  av JK86

fy feite for ett firma ass. han ringte meg nå. haha. og sa at og få tilsendt en ny fra japan tar 3 til 4 uker. og han visste jeg har dårlig tid så han skal. ja hør nå folkens. han holder til utafor flekkefjord og jeg holder til i drammen ca. så han kommer på søndag for og hente den odelagte traværsen og ta me seg den og fikse den for det gikk fortere. han begynte og lage jigg for den nå... dert snakker vi service eller. sinnsykt firma ass.
 #296150  av Supramk3turbo

Jøss. Ja det lønner seg ofte å betale mer enn for lite, da følger gjerne god service med. Men dette var jo over all forventning, he he. Gratulerer :D Men skal man overleve med denne slags butikk i norge, så må man drive dønn seriøst, som det viser seg at disse gjør...
 #296158  av JK86

ja det er jo det. fornøyd med valg av firma nå ja. anbefales!!
 #296161  av JK86

japp. stemmer det.
 #296415  av JK86

vel vel. leverte delen til rolf fra trs i går efta. møtte han i arendal. hadde ikke stort og finne på så hvorfor ikke være grei og møte han på veien. skikkelig koselig kar det der asså. hadde go peil på mr2 og masse glød og interesse. gleder meg til og se resultatet. håper det ikke tar alt for lang tid.
 #296425  av Supramk3turbo

Ja, ikke værst. Har snakket litt med de jeg også...Veldig hyggelig og behjelpelige folk...
 #296449  av JK86

ja veldig. hva har du prata me di om
 #296497  av Supramk3turbo

Bare hørte på pris på en R154 Kasse. Og litt spørsmål hva som skjer om kassen skulle være ras når jeg skulle fått montert den. Fikk bare bra svar :)
 #296499  av JK86

mulig disse er noe dyrere enn andre menn ser ut til og lønne seg da man får god service og greie garantier og masse bra hjelp.
 #296632  av JK86

ja da er siste update på plass. fikk en hyggelig telefon fra trs nå om at traværsen min var ferdig og nå perfekt samt at aksel var sluppet ut fra fengsel(tollen) så da er vel kanskje bilen på veien i løpet av tirsdag da. gleder meg så masse at jeg holder ikke ut.
 #296692  av marlboro1310

TRS har bygd om 3 MR2er til turbo her i nærområdet av Harstad...vi har alle solide positive opplevelser fra våre innvolveringer med Rolf T. & co.
Vi her i nord som har benyttet TRS, opplever hver gang vi kontakter dem 100% proffesjonalitet og ekspertise, og er det noe de ikke er sikre på..så undersøker de
saken nærmere.
De er kanskje noe dyrere enn konkurrentene, men slik de opptrer overfor oss kravstore bilfolk hva angår bilprat,spørsmål,import, garantier på deler og evt arbeid..så betaler jeg gjerne litt ekstra for det jeg også.
Det er skikkelig moro når de lever seg inn i jobben sin, og virkelig blør for att kunden skal være fornøyd...og leverer det lille ekstra.
Fikk for en mnd siden ei råfet HKS-Tskjorte og noen kule stickers fra dem når jeg bestilte ett luftfilter, ikke det at det har den store verdien...men det viser at de bryr seg om kunden :D og det er noe jeg setter svært stor pris på.

-Storfornøyd TRS-kunde.