TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Reklame/streamere/trykk pÃ¥ klær.Hvordan handle, se side1.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #296492  av hmsilset

Lørnings skrev:Hvis du får en jpg-fil..klarer du å lage logo'en? Avatar bildet mitt f.eks? :wink:

Det gikk fint hos forrige reklamemakeren, han måtte bare legge inn bildet i et dokument, så pc'en tok det som skrift! :wink:

Det skal gå bra :P Som sagt er jeg ikke aktiv før august,men alt for ts-ogn.Drar til acr om ett lite døgn,men gir du meg info/bilde/adresse på mail hmsilset@yahoo.no så skal det ordnes.
 #297327  av hmsilset

Unnskyld seint svar.220kr+frakt er vel en fin pris? Er ganske bra kvalitet de skjortene!

Da er vi i gang :D litt regler:

*Om du skal ha noe helt eget så husk å opplyse om skrift-type og størrelse og farge.Å finne ut sånt tar tid og penger.

*Samme hva du bestiller så vil jeg ha forhåndsbetalt før produktet blir laget.Om det ikke er
greit så blir det heller ikke laget..

*Jeg legger ut for varene selv og tjener fint lite på dem(10-50kr pr bestilling)..Om noen ikke betaler etter
mange uker/varsler,så lager vi ikke mere for dem.Jeg vil også skrive hvem det er på denne tråden.Håper dette ikke skjer..
Sist redigert av hmsilset den 05 aug 2008 20:53, redigert 1 gang totalt.
 #298033  av hmsilset

Her er bilder av alle klærne vi kan lage trykk på.Eller uten om det ønskes :D
Vedlegg
1.jpg
1.jpg (260.26 kiB) Vist 9023 ganger
2.jpg
2.jpg (187.94 kiB) Vist 9016 ganger
3.jpg
3.jpg (179.71 kiB) Vist 9019 ganger
4.jpg
4.jpg (167.89 kiB) Vist 8998 ganger
5.jpg
5.jpg (210.62 kiB) Vist 8995 ganger
 #298968  av sindrejl

kan du ikke komme med noen forslag på priser og motiv da? gjør det veldig mye enklere for oss som ikke orker bruke mange timer på å sette sammen klær og motiv selv ;)
 #298969  av hmsilset

sindrejl skrev:kan du ikke komme med noen forslag på priser og motiv da? gjør det veldig mye enklere for oss som ikke orker bruke mange timer på å sette sammen klær og motiv selv ;)
God ide.jeg skal etterhvert finne en infoside (jeg tror finnes) med absolutt alt av merker og bilder vi kan lage. :D
 #298970  av hmsilset

sindrejl skrev:kan du ikke komme med noen forslag på priser og motiv da? gjør det veldig mye enklere for oss som ikke orker bruke mange timer på å sette sammen klær og motiv selv ;)
Priser får dere etterhvert dere bestiller.Forandrer seg etter hva dere skal ha,så finner på etterhvert.Ett plagg med 3 trykk på f.eks vil ligge på 200kr.En hettegenser 100kr mer.Tjener som sagt veldig lite på dette,så alt er å få nesten til innkjøpspris.