TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hadde Mareritt om bilen i natt..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #296704  av FireWalk

Våknet svett og fin i dag etter å ha hatt mareritt om bilen. Som de fleste har fått med seg har jeg jo brukt en liten formue på denne bilen, og om det skulle skje noe med den nå så ville det jo vært et alvorlig slag under beltestedet for min del.

Jeg drømte at jeg kom kjørende i 50 sonen her hvor jeg bor. Bare noen hundre meter fra der jeg bor kommer en rød stasjonsvogn kjørende ut fra en innkjørsel hos en av naboene med en laang campingvogn på slep! veien her er akkurat sånn at det er plass til 1,5 bil i bredden.. For å unngå å kjøre rett inn i siden deres (en kompis av meg døde nylig etter å ha fått en bil i siden på sin bil) valgte jeg å legge meg i grøfta... treffer der en diger stein så bilen spretter opp og nedpå igjen og blir stående med bakenden mot veien og fronten oppå kanten. Ser ikke så gale ut først.. helt til jeg går bak og ser at hele bilen er blitt skjev!

hele bilen har fått seg en bøy som en U... motor luka har sprukket og står som en _/\_ TKO eksos anlegget her revnet over alt, pottene er helt flat trykte og når jeg ser inn i motor rommet så ser jeg at turboen og downpipe ligger oppå motoren, alt har revnet...

Og bilen som gjorde det stakk av..

Våknet opp og ble liggende i flere minutter å fundere på om jeg skulle ta det på forsikringen eller om jeg skulle prøve å få en kompis som eier opprettingsfirma til å gjøre det svart.... Tok litt tid før det gikk opp for meg at det var en drøm. Så virkelig var det.

Lettelsen var imidlertid stor når det gikk opp for meg.. Kjørte veldig ROLIG til jobb i dag for å si det slik :D :wink:
 #296707  av Daniel HS

Huffda! Får håpe du ikke er sanndrømt da :P Men er en grei følelse når man oppdager at alt bare var en drøm, pulsen senker seg noen hakk da ja :P
 #296754  av mr2storbrua

Hehe, har også krasjet bilen noen ganger i søvne. Er som regel rattet som blir så tungt at jeg ikke klarer svingen (bilen slipper altså ikke, bare jeg som ikke klarer å vri mer på rattet). Har kjørt noen ganger i grøfta, og en gang landa jeg i vannet. Kjøpte ny bil og greier også :lol: Blir ganske letta når jeg våkner og finner ut at alt var en drøm :)
 #296760  av lexusmann

Har også drømt så virkelig at når jeg våkner går det en liten stund før det demrer...lenge siden jeg har kollidert i drømme, da... :wink:
 #296764  av cameleon

Derfor er det lurt å samle sammen alle kvitteringene du har, og samle sammen alt så du ser hvor mye du har brukt på bilen, for så videre og skaffe deg en ekstraforsikring hos selskapet ditt. Er noe herk om du faktisk skulle være uheldig og smadre bilen din, og du kun får tilbake verdien av hva mr2en din er verdt.
 #296776  av FireWalk

Sant nok. Har tenkt på det. Må vel få dem til å komme å ta en "takst" på bilen da. Men nå ligger det jo 150.000 kr under motorluka da, og det kan jeg jo nesten ikke be dem taksere siden trimming og forsikringselskaper ikke helt går hånd i hånd. Så da må jeg nesten bare vente til jeg er ferdig med bilen utvendig siden det da er det som vil trekke prisen mest opp. :\