TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt fra racingtreffet pÃ¥ acr torsdag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #296947  av hmsilset

Første gangen på bane,og det var artig:)

Noen filmklipp:

Først meg(første gang på bane og med sonardekk,hehe):

Vedlegg
ACR 002.jpg
ACR 002.jpg (139.69 kiB) Vist 1308 ganger
ACR 003.jpg
ACR 003.jpg (179.13 kiB) Vist 1308 ganger
ACR 005.jpg
ACR 005.jpg (148.09 kiB) Vist 1311 ganger
ACR 006.jpg
ACR 006.jpg (185.98 kiB) Vist 1311 ganger
ACR 007.jpg
ACR 007.jpg (176.42 kiB) Vist 1306 ganger
Sist redigert av hmsilset den 27 jul 2008 13:20, redigert 2 ganger totalt.
 #296948  av hmsilset

Mere :D
Vedlegg
ACR 008.jpg
ACR 008.jpg (123.27 kiB) Vist 1307 ganger
ACR 010.jpg
ACR 010.jpg (166.05 kiB) Vist 1307 ganger
ACR 011.jpg
ACR 011.jpg (166.7 kiB) Vist 1307 ganger
ACR 013.jpg
ACR 013.jpg (155.72 kiB) Vist 1306 ganger
ACR 014.jpg
ACR 014.jpg (162.13 kiB) Vist 1309 ganger
 #296949  av hmsilset

Mere :)
Vedlegg
ACR 015.jpg
ACR 015.jpg (158.55 kiB) Vist 1309 ganger
ACR 016.jpg
ACR 016.jpg (164.59 kiB) Vist 1309 ganger
ACR 018.jpg
ACR 018.jpg (169.69 kiB) Vist 1315 ganger
ACR 020.jpg
ACR 020.jpg (150.27 kiB) Vist 1307 ganger
ACR 021.jpg
ACR 021.jpg (163.57 kiB) Vist 1306 ganger
 #296950  av hmsilset

... :wink:
Vedlegg
ACR 023.jpg
ACR 023.jpg (152.15 kiB) Vist 1308 ganger
ACR 024.jpg
ACR 024.jpg (183.7 kiB) Vist 1307 ganger
ACR 025.jpg
ACR 025.jpg (124.5 kiB) Vist 1306 ganger
 #296982  av Morten

KK-ma70 skrev:Hihi... Og Morten ligger å skrur som vanlig :mrgreen:
Hysj, ikke si det til noen....! :lol: :mrgreen:
 #297035  av Morten

Man sover da ikke på biltreff? :lol:

Her er en liten driveby som ble filma for meg litt seinere på dagen så jeg kunne høre hvordan 4age'en høres ut fra utsiden av bilen. Ikke vanskelig å se at rundetidene nok kunne vært enda lavere med litt mere pulver over langsletta gitt... men uansett fornøyd med hvordan tidene ble og storkoste meg utpå der (som alltid) :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=AoCXcnGh0Vk

PS! Hmsilset: angrer du ikke på at du reiste hjem så tidlig?
 #297036  av hmsilset

Morten skrev:Man sover da ikke på biltreff? :lol:

Her er en liten driveby som ble filma for meg litt seinere på dagen så jeg kunne høre hvordan 4age'en høres ut fra utsiden av bilen. Ikke vanskelig å se at rundetidene nok kunne vært enda lavere med litt mere pulver over langsletta gitt... men uansett fornøyd med hvordan tidene ble og storkoste meg utpå der (som alltid) :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=AoCXcnGh0Vk

PS! Hmsilset: angrer du ikke på at du reiste hjem så tidlig?
Jeg angrer ikke nei.Målet var å få prøvd seg litt på bane og å finne ut hva som trengs for
banekjøring senere,og det fikk jeg da :lol: Bilen var som bimbo på glattisen,så her må mye gjøres :D ett klipp av deg her også:

#297040  av Morten

hmsilset skrev:Jeg angrer ikke nei.Målet var å få prøvd seg litt på bane og å finne ut hva som trengs for
banekjøring senere,og det fikk jeg da :lol: Bilen var som bimbo på glattisen,så her må mye gjøres :D ett klipp av deg her også:

Det var ganske glatt på starten for alle, men tørka skikkelig opp ikke lenge etter du dro, og da ble grepet noe HELT annet :wink:
Hehe, syns jeg hører litt av clutchsluringa på klippet ditt ja. Fikk ikke tak i ny simm-ring, så tok sjangsen og kjørte masse utover både torsdagen og fredagen med korte pass. Slura ikke før noen runder uti passene heldigvis. :lol:
 #297050  av hmsilset

Morten skrev:
hmsilset skrev:Jeg angrer ikke nei.Målet var å få prøvd seg litt på bane og å finne ut hva som trengs for

Det var ganske glatt på starten for alle, men tørka skikkelig opp ikke lenge etter du dro, og da ble grepet noe HELT annet :wink:
Hehe, syns jeg hører litt av clutchsluringa på klippet ditt ja. Fikk ikke tak i ny simm-ring, så tok sjangsen og kjørte masse utover både torsdagen og fredagen med korte pass. Slura ikke før noen runder uti passene heldigvis. :lol:
Kjente faktisk at jeg hadde litt feste i 4 tida på ettermiddagen ja :D Blir med begge dagene neste år,for det var kjempemorro å kjøre og hyggelig å hilse på deg og andre mildt sagt autofile mennesker :wink: Bra du fikk kjørt mye da!Hadde vært kjipt å bare se på en hel dag..
 #297062  av tojo

hmsilset skrev:
Kjente faktisk at jeg hadde litt feste i 4 tida på ettermiddagen ja :D Blir med begge dagene neste år,for det var kjempemorro å kjøre og hyggelig å hilse på deg og andre mildt sagt autofile mennesker :wink: Bra du fikk kjørt mye da!Hadde vært kjipt å bare se på en hel dag..
Morro med filmer og bilder fra treffet,hyggelig å hilse på deg.
SÃ¥ meget pen ut MR2en din.
Neste år kommer du vel på vårtreffet(TSogn Landstreff Nord) ?
Hørte rykter om at det var en "ACR gjenganger" som fikk meget gode rundetider. :D (hint rød AE86) :D
 #297066  av hmsilset

tojo skrev:
hmsilset skrev:
Morro med filmer og bilder fra treffet,hyggelig å hilse på deg.
SÃ¥ meget pen ut MR2en din.
Neste år kommer du vel på vårtreffet(TSogn Landstreff Nord) ?
Hørte rykter om at det var en "ACR gjenganger" som fikk meget gode rundetider. :D (hint rød AE86) :D
Takk for det :P Hyggelig å hilse på deg også! Vet ikke enda jeg.Om jeg ikke starter opp treff her rundt i løpet av vinteren og må jobbe med det så kommer jeg vel 8) Uansett så kommer jeg på racingtreffet med betraktelig forbedret bil,for racingtreff passet for meg.Å kjøre så mye en vil når man vil er jo perfekt da!
 #299478  av tojo

hmsilset skrev:Ingen som vet om flere bilder eller filmer fra racingtreffet :?: Var ikke mange som filma tror jeg ihvertfall..
Kommer nok noen klipp fra Racingtreffet på den kommende 2008 Sommertreff videoen. :D
Har en mistanke om at det blir noen klipp av en rød liten corolla,muligens med onboard camera. :lol: Blir spennende å se :P