TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Registrering av j-spec supra? Noe nytt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #296997  av Kimisupra

Hører rykte om at folk har bjyndt å registrere Skyline igjen. Så jeg lurte på om de gjaldt j-spec Supra me? Så en reportasje på nyhetene om en som hadde importert inn en likbil fra USA som han ikke fikk registrert selv om han hadde alle papirer i orden. Så kontaktet han TV2 for hjelp. Når han da kom tilbake til biltilsynet å spurte hvorfor han ikke skulle få skilt på bilen hadde biltilsynet ingen svar:P Dette fikk FRP me seg, å di ville prøve å få gjort noe me dette. Så visst FRP kommer til makta neste år så blir de kansje skilter på j-spec biler igjen:)
 #297004  av supradude

Hmm, stemmer.!

jeg lurer på dette selv!

jeg venter på noen pappirer på min j-spec supra mk4 non turbo!

Vært på biltilsynet, 88 tusen i avgifter fikk jeg å betale og måtte bytte lyktene fremme.!

Tiligere eier snakket om å kunne ordne pappirene for meg av innport firmaet, men vet ikke va jeg skal tro på jeg! no sjangs? :P
 #297006  av FS-Styling.no

HÃ¥per det ALDRI blir mulig og registrere JDM supra!! :shock:
 #297022  av Stiansen

FS-Styling.no skrev:HÃ¥per det ALDRI blir mulig og registrere JDM supra!! :shock:
Somehow, er jeg helt enig.. Blir ikke noe stas å ha en sånn bil om det blir like vanlig som en Passat. Forsikringa kommer til å gå til værs pga. de er såppass billige at hvem som helst kan kjøpe en..
 #297030  av FS-Styling.no

Hehe... ja var ikke vondt ment altså, det jeg mente har Stiansen forklart.... Så vidt jeg vet så har jeg den siste MKIV Supran som ble godkjent i norge og er "glad" ikke flere som blir godkjent, for da er hele stasen borte....

Men men, No Hard Feelings!
 #297045  av sindrejl

litt egoistisk tankegang, men men ;)
 #297235  av Kimisupra

De er ikke umuli att de blir ulovlig, jeg får ikke flere prøveskilter på min supra:P Har pratet me biltilsynet å di er ganske hissige på j-spec bilene :? Han sa også att di som allerede hadde fått skilter på sin j-spec supra får beskjed om å levere inn igjen skiltene etter litt tid. Att de går ann å bli så idiot sier jeg bare.
 #297237  av Daniel HS

Kimisupra skrev:De er ikke umuli att de blir ulovlig, jeg får ikke flere prøveskilter på min supra:P Har pratet me biltilsynet å di er ganske hissige på j-spec bilene :? Han sa også att di som allerede hadde fått skilter på sin j-spec supra får beskjed om å levere inn igjen skiltene etter litt tid. Att de går ann å bli så idiot sier jeg bare.
Er det lovlig da? Kan ikke gjøre noe med tilbakevirkende kraft vel? Hadde nektet plent helt til de kunne vise til paragrafen. Enkelte på BT kan desverre ikke reglene i dette landet, belive me, det har jeg erfart!
 #297239  av sindrejl

det er bare tull, de kommer ikke til å kalle inn skilt da det ikke har tilbakevirkende kraft, bortsett fra om noen har jukset med papirer da.. er noen av de dessverre :)
 #297242  av Amund

Om bilen er godkjent på falske papirer/grunnlag så kan dei kreve skiltene tilbake. Og har skjønt det sånn at dei fleste japanske supra er nettopp det. (sjølvsagt ikkje alle).
 #297438  av Shaggylaggy

Håper heller ikke mkiv++ får skilter i norge. en ting er at de vil bli et vanlig syn, en annen ting er at mk3 prisene vil dale rett ned, og det passer ikke meg veldig bra :(