TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Daniel HS's Carlos Sainz prosjekt/worklog

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #297600  av Elstad

Hvor har du kjøpt intrumentringene ??
 #297601  av Daniel HS

Elstad skrev:Hvor har du kjøpt intrumentringene ??
Kjøpte de hos denne karen her:
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=962079

De 350kr er ink frakt, må forhåndsbetale da, men virker som en seriøs fyr, tar et par dager fra du har sendt mail til du får tingene :)
 #297602  av Elstad

Daniel HS skrev:

De 350kr er ink frakt, må forhåndsbetale da, men virker som en seriøs fyr, tar et par dager fra du har sendt mail til du får tingene :)
Mulig jeg bare sender mail og bestiller da, de var pene
 #297625  av Daniel HS

Elstad skrev:
Daniel HS skrev:

Mulig jeg bare sender mail og bestiller da, de var pene
Får bilen til å se en del år yngre ut... :wink:
 #298307  av Daniel HS

Yes! Har skjedd en liten ting siden sist.

Fått på nye blinkere/markeringslys fremme.

Før:
Bilde

Etter:
Bilde
Bilde

Skulle fått på hvite blinkere på skjermene, men siden de ikke lager dem til min bil fikk jeg tips om at Avensis blinkere skulle passe til min bil. Var å kjøpte i dag, men neida, de passet jo selvfølgelig ikke... Så må på ny leting etter hvite sideblink som passer... :| Noen tips?

Ellers venter jeg fremdeles på spacerne jeg bestilte...
 #298320  av James

Ser der jah ! Ble bra dette Daniel! Men ehh, de Avensis - hvite blinkersene passer jo de. Har det selv på min. Er bittelitt mindre en de org. men passer fint på min isåfall :) Sikker på at du fekk de fra riktig årsmodell da?
 #298327  av Daniel HS

James skrev:Ser der jah ! Ble bra dette Daniel! Men ehh, de Avensis - hvite blinkersene passer jo de. Har det selv på min. Er bittelitt mindre en de org. men passer fint på min isåfall :) Sikker på at du fekk de fra riktig årsmodell da?
Mulig jeg har fått feile da, er ihvertfall så mye for liten at de ikke sitter fast i det hele tatt, mulig jeg må ha fra en enda eldre Avenis da...
 #298330  av Tomera

Jeg ville så abselutt fjærnet det fæle Toyotamerket i grillen. Det ødelegger mye av bilen synes jeg.
 #298340  av Daniel HS

Tomera skrev:abselutt fjærnet det fæle Toyotamerket i grillen. Det ødelegger mye av bilen synes jeg.
Jeg ville så abselutt fjærnet det fæle Toyotamerket i grillen. Det ødelegger mye av bilen synes jeg.
Hehe... Hørt mye forskjellig om det, noen elsker det, andre hater det... Selv liker jeg det...
 #298343  av GhostRider88

Daniel HS skrev:
Tomera skrev:abselutt fjærnet det fæle Toyotamerket i grillen. Det ødelegger mye av bilen synes jeg.
Hehe... Hørt mye forskjellig om det, noen elsker det, andre hater det... Selv liker jeg det...
jeg er en av de som liker det ;) er det en toyota, så er det en toyota 8)

Ble veldig fint med de hvite blinkerne, og passet helheten bra.
 #298682  av Daniel HS

Fikk spacere i posten på lørdag. :mrgreen: De bygger 25mm og ble seende slik ut

Bilde
Bilde
Bilde

Fikk bygget de 5mm lenger ut på søndagen:
Bilde
Bilde
Bilde

Har bygget ut 5mm foran også, men glemte å ta bilde, men ser ikke ut som den store forskjellen egentlig....

Planen er å få tak i nye spacere bak (30mm) slik at jeg slipper å kjøre med 2 spacere bak.

Foran står det som sagt 5mm nå, tenkte å få tak i 10mm spacere å se hvordan det blir.

Beklager de dårlige bildene, skal se om jeg får tatt noen litt bedre en dag
 #298808  av Daniel HS

Noen nye bilder av spacerne, som forhåpentligvis er litt bedre enn de som jeg har lagt ut før :-)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Kan jo tenke dere når hjulene var 3cm lenger inne... :|

Ellers har jeg fått montert en bryter slik at jeg kan ta ned vippelyktene uten å slå av alt av lys på bilen. Før måtte jeg slå av alt lyset, vente i noen sekunder, så falt vippene, så kunne jeg skru på parklys osv. Utrolig kjipt når man skal dempe til parklys på kveldstid. Det fører samtidig til at jeg kan ha lyktene på når vippene er nede.

Og blir da seende slik ut:

Bilde
Bilde
Bilde

Hadde sett bedre ut med en feita FMIC da, :-D og uten lysene på bakken.... :wink:
 #298881  av Daniel HS

Liker ikke helt at det lyser ned i fangeren da, så får se hvor mye det blir brukt... Er hovedsaklig for å få ned vippene uten å måtte slå av alt lyset når man har blinket/hilst på noen, (har planer for tåkelys etterhvert vettu :wink: ).

Neste større tingene jeg har lyst på blir vel nye fjærer og dempere, tror jeg dropper Coilovers i denne omgang... Eksos kommer vel like etterpå etterhvert som pengene kommer...

Er en rød kabel på en kontakt helt oppunder dashen/rattstammen, den klippet jeg og la inn bryter på kretsen... Mener det er samme opplegget på Mr2, uten å være sikker...
Skal se om ikke jeg får tatt noen bilder en dag, glemmer jeg det så får du bare purre på, har en tendens til å glemme ting... :oops:
 #298907  av GhostRider88

Daniel HS skrev:Liker ikke helt at det lyser ned i fangeren da, så får se hvor mye det blir brukt... Er hovedsaklig for å få ned vippene uten å måtte slå av alt lyset når man har blinket/hilst på noen, (har planer for tåkelys etterhvert vettu :wink: ).

Neste større tingene jeg har lyst på blir vel nye fjærer og dempere, tror jeg dropper Coilovers i denne omgang... Eksos kommer vel like etterpå etterhvert som pengene kommer...

Er en rød kabel på en kontakt helt oppunder dashen/rattstammen, den klippet jeg og la inn bryter på kretsen... Mener det er samme opplegget på Mr2, uten å være sikker...
Skal se om ikke jeg får tatt noen bilder en dag, glemmer jeg det så får du bare purre på, har en tendens til å glemme ting... :oops:

blir veldig bra ;)

Hadde vært kjempebra med bilder. Vurderer å gjøre dette selv.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 40