sindrejl skrev:aaaaw så søtt jostein!Jah why not?![]()
![]()
vil du gifte deg med meg?
Jostein skrev:Ligg unna du hehe. Sindre er MIN og bare MINsindrejl skrev:aaaaw så søtt jostein!Jah why not?![]()
![]()
vil du gifte deg med meg?Du har vel peng?
![]()
Fått en del "Fan Mail" etter det "diktet"..Ehhrk det er nå bare noe jeg driver med litt utenom aqvarell malinga og blomsterdekarosjanen
sindrejl skrev:*smile søtt* hadde det gøy i trondheim igår da? fikk ikke med deg noe smått hjem?Hvis det er meg du refererer til så hadde jeg og chris det kjempekult sammen hehe. så en liten fjomp som fikk helt ut colaen sin av politiet også
cameleon skrev:Var nok utblanda med litt vørterøl jasindrejl skrev:*smile søtt* hadde det gøy i trondheim igår da? fikk ikke med deg noe smått hjem?Hvis det er meg du refererer til så hadde jeg og chris det kjempekult sammen hehe. så en liten fjomp som fikk helt ut colaen sin av politiet ogsåVar nok litt mer enn bare cola der da. Sikkert hans første tur ut på byn etter konfirmasjonen og var litt uheldig
chris skrev:Og bittelittegranne hissigbruscameleon skrev:Var nok utblanda med litt vørterøl jasindrejl skrev:*smile søtt* hadde det gøy i trondheim igår da? fikk ikke med deg noe smått hjem?Hvis det er meg du refererer til så hadde jeg og chris det kjempekult sammen hehe. så en liten fjomp som fikk helt ut colaen sin av politiet ogsåVar nok litt mer enn bare cola der da. Sikkert hans første tur ut på byn etter konfirmasjonen og var litt uheldig