TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DÃ¥rlig Toyota miljø i Bergen omegn?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #297635  av Daniel HS

Virker ikke som det er et veldig stort/godt Toyota miljø i her i Bergen, enten det eller så er alle entusiaster borte fra veiene når jeg er der... :? Har prøvd å hilse på noen Celicaer, men dårlig respons. Er en jeg har hilst på 2-3 ganger denne uken, han hilser tilbake, men ser fremdeles like forskrekket ut. Var en Mr2 MkI som hilse på meg for noen uker siden, ellers er det lite...

Så, er det bare folk som "tilfeldigvis" kjører Celica, Mr2 osv i Bergen, eller er det noen entusiaster her? Virker som det er bedre miljø oppe i nord og borte i øst...
 #297639  av hmsilset

så nesten ingen sist jeg var i Bergen jeg.Og i kommunen jeg bor i er jeg den eneste som har hatt en mr2 mk2 med turbo
noensinne :P Finnes kun en mrs og min på en kommune med 7000 innbyggere..I sandnes i stavanger derimot.Der er det mange der :D
 #297711  av lexusmann

Samme skjer hver gang jeg spotter en toyota/lexus her i distriktet...omtrent ikke et pip... :roll:
 #297728  av Amund

Har vert litt dalende den siste stunda her i Bergen. Av den "harde kjerne" er det vel veldig få som har grombilen på veien, er vel kun Jostein om eg ikkje husker feil.
Men du kan jo hilse på ein Lexus i ny og ne og då 8) Kjører jo rundt i Askøy/Bergen distriktet.
 #297731  av Daniel HS

Amund skrev:Har vert litt dalende den siste stunda her i Bergen. Av den "harde kjerne" er det vel veldig få som har grombilen på veien, er vel kun Jostein om eg ikkje husker feil.
Men du kan jo hilse på ein Lexus i ny og ne og då 8) Kjører jo rundt i Askøy/Bergen distriktet.
Ja, er få som har bilen på veien virker det som, men at det er så få er jo nesten litt skummelt :P

Skal prøve på det, du får hilse du også hvis jeg ikke ser deg tidsnok... Rød Celica CS. Bare pass på at det faktisk går 3 røde her ute på Askøy nå, min, en kompis sin (Madness her på forumet), og Kjelliken sin. Eller, Kjelliken sin står vel avskiltet den også nå :P
 #297746  av Kjelliken

jepp min er uten skilt en liten stund til ser det ut til.. smøre seg med tolmodighet vet du.. også hilse på selv om jeg kjører liten hvit starlet..(super sportsbilen til kona)

men regner med jeg kommer sterkt tilbake om ikke aå alt for lenge da corollaen snart er ute og ruller igjen..
 #297748  av EXS

Kjelliken skrev:jepp min er uten skilt en liten stund til ser det ut til.. smøre seg med tolmodighet vet du.. også hilse på selv om jeg kjører liten hvit starlet..(super sportsbilen til kona)

men regner med jeg kommer sterkt tilbake om ikke aå alt for lenge da corollaen snart er ute og ruller igjen..

noe nytt som skjer med corollaen?
 #297862  av Kjelliken

EXS skrev:
Kjelliken skrev:jepp min er uten skilt en liten stund til ser det ut til.. smøre seg med tolmodighet vet du.. også hilse på selv om jeg kjører liten hvit starlet..(super sportsbilen til kona)

noe nytt som skjer med corollaen?
Jepp men det tar vi litt seinere :) kommer innom japsetreffet men nye prosjektet.....
 #298069  av ErlendE9

hei jeg er fra askøy og kjører en hvit 5 dørs corolla ee90 med sota ruter og med svart luftinntak på panseret.

men har også sett en rød corolla e11 med stylet wrc vinge osv og senket på Nesttun.

også har sett TurboDevil sin Corolla AE101 i Åsane
 #298070  av Daniel HS

ErlendE9 skrev:hei jeg er fra askøy og kjører en hvit 5 dørs corolla ee90 med sota ruter og med svart luftinntak på panseret.

men har også sett en rød corolla e11 med stylet wrc vinge osv og senket på Nesttun.

Lurer på om jeg har sett deg da! Sleng ut et bilde av bilen da :wink: Jeg kjører forresten en rød Celica CS her ute... :wink:
 #298077  av ErlendE9

Daniel HS skrev:
ErlendE9 skrev:hei jeg er fra askøy og kjører en hvit 5 dørs corolla ee90 med sota ruter og med svart luftinntak på panseret.

Lurer på om jeg har sett deg da! Sleng ut et bilde av bilen da :wink: Jeg kjører forresten en rød Celica CS her ute... :wink:

her e bilen min :)

http://i260.photobucket.com/albums/ii17 ... klitnr.jpg

http://i260.photobucket.com/albums/ii17 ... o/uskr.jpg med parklys
 #298078  av Daniel HS

ErlendE9 skrev:
Daniel HS skrev:

her e bilen min :)

http://i260.photobucket.com/albums/ii17 ... klitnr.jpg

http://i260.photobucket.com/albums/ii17 ... o/uskr.jpg med parklys
Kan stemme det at jeg har sett den noen ganger ja :wink:
 #298966  av Daniel HS

Noen som har interesse for et mini Toyota Meet her i Bergen neste helg, enten 23. eller 24.? Evt en cruisetur til et eller annet sted?