hmsilset skrev:Tror jeg venter litt.Må slite ut den jeg har først,og håper det tar noen år
Tipper du får den mr2n i landet med mest
sinnsyk lyd i.Jeg har ikke vært fan av v6 turbo før jeg hørte en på youtube. Når du er ferdig med ic,er det mye igjen da?
Må flytte gasspjeldet slik at det passer, tar jo opp plassen der turboen står slik det er nå.. Så skal jeg legge det elektriske litt på nytt da det og må flyttes litt og pyntes litt på

Så må jo montere radiator, tank og pumpe til ic, og slanger fram. Men nærmer seg jo start nå da... Et par uker tenker jeg
Arne rebel skrev:Erling: Dette er virkelig snop for oss som "surfer" rundt på nettet og leser alt av prosjekter en kommer over. Jeg kan vel si du setter en ny standard for de som ønsker å turbokonvertere en v6er, dette skal mye til for å "topp" denne finishen. Eneste problemet jeg har er at en får prestasjons angst og tør ikke vise sine egne prosjekt....
Takker

Hehe, beskjeden som alltid du, selv om prosjektet ditt er enestående i verden, og standarden overgår med høye kneløft sleggemekaninkken man ofte ser utenriks

-Moderator-
1990 MR2 GTi
1993 MR2 RHD Hardtop banebilprosjekt
1995 Audi S6 4,2