TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig en fungerende PC... NÃ…TT!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #298315  av inzane2012

ja det virker ikke akkurat som at di er så veldig opptatt av å levere enn andre til tider, hvertfall når di har store problemer med å klare å tenke logisk...

og det er så utrolig irriterendes når det er KUN kabinettet jeg trenger, alt det andre ligger jo i esker og bare venter på å bli satt sammen...
 #298356  av inzane2012

herreguuuuuuuuuuuuuuuud eg klikka snart!!! sjekka nettopp sporinga på pakken, og tror dere ikke pakken har blitt sendt TILBAKE til oslo fra bergen, også blitt sendt opp til trondheim??? faen for noen udugelige folk!!!
 #298365  av ArildM

Ca like trivelig som da vi prøvde (og det ble bare en gang) posten på utelandstrafikk. Sendte en pakke til Nederland som holdt på å forsvinne, postens ansatte viste ikke mer enn sporingen vi hadde på internett, og der sto det bare at pakken hadde forlatt landet og var på vei til Nederland! Hurra, neh.
 #298445  av inzane2012

fikk endelig kabinettet mitt idag og har nå såtte sammen skiten og fått insallert det mest nødvendig samt sims til dama;) og alt ser ut til å fungere bra så langt vertfall:)
men er litt skuffet over kabinettet egentlig, greit nok att det fulgte med 500W PSU og ei 120mm vifte i bakkant og mulighet for ei 120mm vifte til i front, men jeg klarer ikke for alt i verden å se hvor den i front skal vere, og hovrdan i huleste den skal festes...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7