Det blir med downpipe også
Komplett eksossystem.

QuiNlan skrev:Rått, finni ut hvor du kjøper downpipen da? Finner bare downpipe til IS300 på ebay jeg, men de passer på IS200 og?jeg som bestiller til galx og meg.. kjøper downpipe fra samme karen som leverer grenrør.. jepp, dem passer sammen.. grenrørene vi kjøper er til IS300 motoren, så må slipe litt i skruvhullene så passer det
galx skrev:Bare hyggelig. Si fra når du setter i gang. Enkelt å få det tilHusk det galx at den lamdaen som viser feil er den bakerste lamdaen, bensinforbruket er det samme.. den bakerste lamdaen viser feil fordi at katalysatorene ikke gjør jobben sin (ikke så rart hehe).. den har ingenting med blandingen av bensin og luft, det er det di 2 fremste som gjør..![]()
Ja, så sinnsykt surt med eksossystemet.. Men min Lex bruker ikke så mye som3 liter på mila.. Men omtrent 2 liter på bykjøring.. Etter jeg snakket med deg i går har jeg også blitt mer obs på bensinlukt. Det smeller faktisk litt hos meg også ved kjøring/gasspådrag v/girskift.
Men, kom til å tenke på en ting.
Etter jag hadde skiftet over til det nye eksossystemet kjørte jeg omtrent 20 mil, så kom varsellyset på som indikerer bl.a. feil av verdier til lamda. Da jeg hadde kjørt omtrent 20 mil etter dette forsvant varsellyset etter en stopp ved en bensinstasjon. Etter dette forbrukte bilen mindre bensin. Innbilning ??! Mulig mulig..![]()
Noen som vet mer om dette fenomenet ??