TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Testkjøring Lexus - Losby gods. (Toyota Norge arrangert)

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #298709  av Lexus_Norge

Kjære Lexus venner.

Vi jobber hardt i Lexus (Toyota Norge) importøren med å bygge opp Lexus merkevaren.

Som en del av den strategien er testkjøringsevents en ny aktivitet arrangert av forhandlerene. Spesielt inviterte får mulighet til å oppleve de siste Lexusmodellene, samt testkjøre de. (LS600h, GS450h, IS250/220d, RX400h Visning av IS-F) Vi tror det også er viktig å innlemme de "ekte" entusiastene som ofte finnes på forumene til slike events.
Vi tester derfor denne gangen dette ved å invitere et mindre antall fra dette forumet til deltagelse på Losby gods i Oslo.
Antall plasser ledige er pt. ikke kjent, og i den grad det er større interesse fra forumet enn det er ledige plasser, vil vi trekke ut deltagere.

Se vedlegget for informaskjon og påmelding. Merk at dere kommer fra Lexus forumet (eller hva det offisielle navnet er)

Blir dette en suksess, er det også planer om testkjøring i Bergen og Tromsø utover høsten.
Vedlegg
(1.01 MiB) Lastet ned 245 ganger
 #298710  av ArildM

Godt å høre at Toyota/Lexus ikke har glemt entusiastene, meget overrasket over at dere faktisk går så langt som å invitere entusiastene på slikt treff.

Hold et i Trondheim og jeg kommer :)
 #298713  av sindrejl

flott initiativ, venter spent på noe lignende i trondheim :)
 #298720  av Zupra

De av dere entusiaster som er i nærheten av Tromsø. Som ønsker og komme på Lexus Arrangement. den 4sept. Sommarøya
kan selfølgelig kontakte oss om deltagelse.

Vil også stille med samme Modell rekke som i Oslo.

Ta kontakt med

Lexus Tromsø

Tlf. 90733721
 #298742  av Neo

nå ble jeg glad :D .. kjempeflott dette lexus norge.. få til ett treff i tromsø og jeg stiller opp så lenge ingenting forhindrer meg i det :D , har 3 stykker til her som er lexus entusiaster og dem er garantert også med :D
 #298752  av Zupra

Neo skrev:nå ble jeg glad :D .. kjempeflott dette lexus norge.. få til ett treff i tromsø og jeg stiller opp så lenge ingenting forhindrer meg i det :D , har 3 stykker til her som er lexus entusiaster og dem er garantert også med :D
Er vel ikke et treff. Men mer Lexus testkjøring. der kunder og hovedsaklig mulige kunder kan få oppleve lexus og se og ta litt på bilene.
Vil også være en del informasjon om Lexus og framtid. Og vi vil også fortelle litt om oss. Og det vil også være visning av vårt nye Lexus bygg i tromsø.!
og dette skjer som sagt 4sept. og vil starte fra Lexus bygget i tromsø med kjøring til Sommarøya Kurs og konferanse senter.
 #298757  av lexusmann

Knallbra tiltak, ja... :D
og de av dere som mot formodning kommer med må legge ut bilder...kommer meg ikke bortover til Østlandet nå..... :evil:
 #298786  av Geir

Nydelig gjort av Lexus Norge. Dette er en lur greie i forhold til å nå visse segmenter i markedet, og noe mange andre merker har noe å lære av. Jeg har selvfølgelig ikke mulighet akkurat denne dagen, og kan derfor bare glemme å bli med i trekningen, men det er vel ikke siste gangen dere gjør et slikt stunt? ;)

Må bare nevne at jeg opplevde et eksemplar fra samtlige Lexusmodeller på to timer i South Kensington i London i helga. Rakk å se både LS460, LS600h-L, RX450h, GS450h, IS220d (tre ganger) og SC430. Stort for en såpass hjernevasket Lexusfan :mrgreen: